PanzerNews - supertest: mapa Kanion, cz.IV

supertest: mapa Kanion, cz.IV

Powrót mapy Kanion na supertest.

Mapa Kanion

Tryb: bitwa standardowa

Rozmiar mapy: 1000x1000 metrów

minimap canyon

Po przeanalizowaniu głównych negatywnych aspektów mapy, uznaliśmy, że należy skoncentrować się na rozgrywce czołgami lekkimi, niszczycielami czołgów i działami samobieżnymi. Jej komfort powinien się zwiększyć.

Dla czołgów lekkich, przy aktywnej i mobilnej rozgrywce tymi jednostkami, główne pozycje są teraz lepiej chronione. Niszczyciele czołgów również otrzymały ulepszenia do swoich pozycji: przy właściwej grze, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo bycia wykrytym, co przekłada się na skuteczniejszą pomoc drużynie.

Działom samobieżnym staraliśmy się zapewnić trochę więcej opcji w kwestii liczby pozycji na mapie – w poprzedniej wersji miały one jedną główną pozycję. Teraz mogą je zmieniać.

  1. 0 canyonPozycje niszczycieli czołgów zostały nieco od siebie oddalone, a zarośla przerobiono tak, aby lepiej ukrywały wysokie jednostki.

  1. Zbocze nie jest już tak strome, co umożliwia szybszy podjazd. W pobliżu mostów są teraz ścieżki wzdłuż góry, więc zjeżdżanie nie jest konieczne. Na górze w kierunku dolnej bazy znajdują się teraz dwa pola ze stanowiskami strzelniczymi. Zwiększono również ilość roślinności u stóp góry wzdłuż rzeki oraz dodano osłony pośrednie.

 
  1. Obszar z wydmami również został poddany przemodelowaniu, w wyniku czego powiększył się i zawiera teraz zarówno osłony jak i zarośla do skuteczniejszej gry na tym kierunku. Obecnie możliwe jest bezpieczniejsze podjechanie pod wydmy oraz ich opuszczenie.

  1. Nieznacznie przeprojektowano pozycje czołgów średnich blisko krawędzi mapy. Teraz obie drużyny mogą je wykorzystać do przejęcia kontroli nad kierunkiem.

  1. Nieznacznie poprawiono możliwość zmiany pozycji dla dział samobieżnych. Z myślą o nich dodano zarośla.

 

Feedback

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...