PanzerNews - supertest: mapa Przełęcz

supertest: mapa Przełęcz

Mapa Przełęcz wchodzi do Supertestu w dwóch wersjach.

W głównej wersji testowej obejmującej szereg ogólnych zmian i eksperymentalnej wersji pola bitwy ze zmienionymi strefami starć w kwadratach H1–K4 i F3–G3.

Minimapy:

Minimap caucasus 1

Zmiany eksperymentalne: Minimap caucasus e

Rozmieszczenie zmian:

Ogólny widok:

Location caucasus 1

Ogólny widok obejmujący zmiany eksperymentalne: Location caucasus e

Opis zmian:

1. Obniżyliśmy wzgórze w kwadracie H8, co pozwoli dolnej drużynie szybciej zająć pozycje snajperskie. Zamknęliśmy pozycje do ostrzału wzdłuż linii 9 i 0.

 
 
 

2. Dodaliśmy pośrednie osłony na skrzyżowaniach w kwadratach F9–F0 i E9–E0, co pozwoli na bezpieczniejszy przejazd pojazdów do dolnej bazy. Usunęliśmy niezbalansowaną pozycję przy nabrzeżu w kwadracie E0.

 
 
 

3. Dodaliśmy podwyższone pozycje i osłony dla obu drużyn w kwadratach E9 i B6, które pozwalają na potyczki na średnim i długim dystansie.

 
 
 
 

4. Zmieniliśmy obszar starć czołgów ciężkich w kwadratach C7, D7 i D8: przemodelowaliśmy ukształtowanie terenu, dodaliśmy nowe osłony i poszerzyliśmy strefę rozgrywki.

 
 
 

5. Zmieniliśmy część góry w kwadratach H6–H7 i usunęliśmy tam roślinność, aby zapewnić wąski sektor ostrzału z uniesionej pozycji snajperskiej w kwadracie H8 na pojazdy przeciwnika w kwadratach J3–J4 (przez analogię do górnej bazy).

 
 

6. Zmieniliśmy uniesioną pozycję i obszary wokół niej w kwadratach G5–H6, aby zwęzić sektor, w którym pojazdy z dolnej drużyny są wystawione na ostrzał przeciwnika oraz, aby dodać nowe pozycje do ostrzału ze średniego dystansu.

 
 
 

7. Zmieniliśmy uniesioną pozycję i obszary wokół niej w kwadratach D2–E3, aby zwęzić sektor, w którym pojazdy z górnej drużyny są wystawione na ostrzał przeciwnika oraz, aby dodać nowe pozycje do ostrzału ze średniego dystansu.

 
 
 

8. Poszerzyliśmy obszar rozgrywki w kwadratach E2–G1 i dodaliśmy uniesioną pozycję oraz pośrednie osłony, które pozwalają dolnej drużynie wyprowadzić ataki w kierunku górnej bazy.

 
 
 

9. Dodaliśmy nowe osłony w kwadracie F4.

 
 

10. Dodaliśmy skałę w kwadracie D4, aby powstrzymać pojazdy na pozycji snajperskiej w kwadracie C3 od ostrzału pojazdów przejeżdżających przez most.

 
 

11. Zmieniliśmy obszar obok mostu od strony dolnej drużyny w kwadratach E6–F7: poszerzyliśmy obszar rozgrywki i dodaliśmy nowe dogodne pozycje pozwalające graczom na ostrzał wzdłuż mostu w starciach na średnim i dużym dystansie.

 
 
Dodatkowe zmiany:

12. Całkowicie zmieniliśmy strefę starcia w kwadratach H1–K4 . Przesunęliśmy uniesioną pozycję w kwadratach H3–H4 w lewo. Usunęliśmy część góry w kwadratach F3–G3, aby zapewnić sektory ostrzału z uniesionej pozycji w innych kierunkach. Obie drużyny zyskały nowe dogodne pozycje i osłony do ostrzału ze średniego dystansu. Zbalansowaliśmy czas dojazdu drużyn do strefy starcia.

 
 
 
 
 
 
 
 

Wprowadziliśmy kilka mniejszych zmian: usunęliśmy nadmiarową roślinność wraz z niewielkimi kamieniami wzdłuż różnych przejazdów, aby poprawić rozgrywkę na mapie.

Zmieniliśmy punkty pojawiania się pojazdów dla obu drużyn, aby zbalansować czasy dojazdów na początku bitwy.

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...