Miasteczko z wąskimi uliczkami, odpowiednie dla powolnych, dobrze opancerzonych pojazdów.
Ubogie w roślinność wzgórza, nie dające osłony dla zwrotnych pojazdów i warunków do gry na odległość. Drużyna, która kontroluje ten obszar uzyskuje dostęp do wzgórza 3.
Wzgórze z roślinnością i osłoną z dobrymi liniami ognia w obszarze 1.
Moczary z gęstą, wysoką trawą. Dodatkowe podejście umożliwiające zakradanie się na tyły linii nieprzyjaciela.
W następstwie supertestów wprowadzono poniższe zmiany:
Pole 2 zostało całkowicie przerobione.
Wzgórze 3 zostało znacznie udoskonalone, by uczynić rozgrywkę mniej chaotyczną.
W Mieście 1 poszerzono skrzyżowanie, utworzono bezpieczne przejście do strefy 3 oraz dodano linię ognia pod mostem w strefie 4. Wyjazdy z miasta w kierunku baz stały się nieco bezpieczniejsze.
Drobne poprawki w różnych miejscach.
Zrzuty ekranu przed/po:
Zaktualizowane zrzuty ekranu:Zrzuty ekranu starej wersji: