PanzerNews - Supertest mapy: Erlenberg

Supertest mapy: Erlenberg

W tym tygodniu do supertestów trafia jedna mapa: przeprojektowana wersja Erlenbergu...

...z większymi zmianami na obu skrzydłach, kilkoma poprawkami w centrum i szeregiem drobnych zmian, których nie opisujemy poniżej.

1 Kierunek na skrzydle (linie 1, 2 i 3), który ma swój punkt zderzenia wokół zamku, bardzo się zmienił. Zamek jest teraz znacznie większy. Jego nowa struktura zapewnia różnym klasom pojazdów możliwość zabłyśnięcia, ale to gracze w czołgach ciężkich powinni zwrócić szczególną uwagę na to miejsce. Drużyna, która wygra starcie wewnątrz zamkowych murów, zyskuje dostęp do dużego „balkonu” z widokiem na piękne miasto Erlenberg i jego otoczenie, który oferuje także wygodny zjazd prosto do centrum miasta, skąd można ruszyć ulicami w kierunku bazy przeciwnika.

2 Duże obszary leśne w pobliżu czerwonej linii (kwadraty B1–C2 i K1–K5) częściowo wycięto. Zmieniono teren w kwadratach K1–K3.

3 Kierunek na drugim skrzydle (linie 8, 9, 0), którego kluczowym punktem jest wzgórze z młynem, również doczekał się poważnych zmian. Wysokie wzgórze pokryte drzewami w pobliżu czerwonej linii (kwadraty E0–F0) zostało poszerzone i oferuje teraz równe szanse rozgrywki dla obu drużyn. Kształt wzgórza pozwala zastosować taktykę ukrytego kadłuba. Kępy nisko rosnącej roślinności pozwolą wykrywać czołgi przeciwnika, co z kolei może przełożyć się na ułatwienie w odgadywaniu, gdzie schował się czołg lekki.

4 Wzgórze z młynem również poszerzono tak, aby obie drużyny mogły z niego korzystać na równych zasadach. Nowe pozycje strzeleckie zapewnią dalekie linie ostrzału na miasto i zamek, a także sprawią, że przeciwnicy na czerwonej linii nie będą się nudzić.

5 Przycięto duże obszary leśne w pobliżu czerwonej linii (kwadraty A6–A0 i H0–K0). Teren w kwadratach K1–K3 zmieniono, aby zwyciężająca drużyna mogła bezpieczniej poruszać się w kierunku bazy przeciwnika.

6 Oprócz znaczących zmian na skrzydłach, wprowadzono również poprawki w miejskiej części mapy. W kwadratach F5 (dla południowej drużyny) i D4 (dla północnej drużyny) pojawiły się pozycje z krzewami, a wraz z nimi strefy bezpośredniej obserwacji, które można wykorzystać do wczesnego wykrywania pojazdów zmierzających do zamku. W kwadracie F5 ulepszono bród przez rzekę, umożliwiając przekraczanie go bez utraty prędkości.

7 Wprowadzono niewielkie zmiany na obszarze w pobliżu bazy drużyny północnej. Okrąg zajmowania jest teraz nieco bardziej otwarty na ostrzał z dużego dystansu. W kwadracie B6 dodano bród przez rzekę, aby przyspieszyć ruch pojazdów na początku bitwy.

8 Dokonano niewielkich zmian na obszarze w pobliżu bazy drużyny południowej. Usunięto gęstą roślinność, a okrąg zajmowania jest teraz nieco bardziej narażony na ostrzał z dużego dystansu.

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...