hello
Na mapie występuje nieznaczny brak równowagi, który zapewnia przewagę drużynie z wyższej części: podczas jazdy na wyspę w kwadracie K2, pojazdy z niższej drużyny ryzykują otrzymaniem uszkodzeń. Również po przejęciu kontroli nad wyspą w kwadracie K2, górna drużyna ma tę istotną przewagę, że może strzelać do walczących przy przejeździe do zamku.
1 – Droga na wyspę stała się bezpieczniejsza dla niższej drużyny.
2 - Dodano osłony, aby chronić pojazdy walczące w centrum, przed ogniem wroga pochodzącym z wyspy, jeśli jest ona kontrolowana przez drużynę z wyższej bazy.
Obszar fabryki został przebudowany, dodano nowe stanowiska strzeleckie i osłony. Dodatkowo powiększono obszar wsi.
1. Powiększono teren fabryki. Dodano kilka miejsc na sidescraping (odpowiednio kwadraty C4–C7 i D5–D6).
2. W kwadratach D3 i D8 dodano osłony pośrednie, takie jak nierówności terenu. Pozycje te będą przydatne podczas wycofywania się z terenu fabryki.
3. W centralnym jarze dodano budynki, aby dostosować balans dla obu drużyn (kwadraty H5–H6 i G5–G6).
4. Obszar wsi w K został powiększony. Przeprojektowano teren i dodano nowe pozycje w jarze wzdłuż granicy mapy.
1 – Zmieniono pozycję defensywną dla niszczycieli w kwadracie A3. Z tej pozycji łatwiej jest teraz powstrzymać natarcie przeciwnika.
2 – Kierunek walk wzdłuż linii 9 i 0 został zbalansowany: obie drużyny mają teraz równe szanse na przejęcie kontroli nad „kieszonką”.
3 – Nadmiar roślinności został usunięty z pozycji niszczycieli czołgów wzdłuż linii 8, 9 i 0.