PanzerNews - supertest: zmiany na mapie Granica Imperium

supertest: zmiany na mapie Granica Imperium

Zmiany na mapie Granica Imperium. Minimap

Dlaczego wprowadzono zmiany: Korytarzowy układ mapy, kiepskie połączenia między liniami, brak możliwości manewrowania na mapie i nierównowaga na korzyść dolnej drużyny.

1. Linia dla średnich i lekkich czołgów została przeprojektowana, aby dać więcej możliwości manewrów. Zostało utworzone połączenie między bramami pośrodku mapy (strefa #4).


1.2 After

2. Pozycja niszczycieli czołgów została przeprojektowana tak, aby dać więcej kontroli nad przejściem ze strefy dla czołgów ciężkich (#5) i nowym otwartym terenem (strefa #6).

3. Zniwelowano róg, aby wyrównać czas, jaki zajmuje czołgom ciężkim dojechanie do strefy #5.

4. Poszerzono bramę w centrum mapy. Obniżono teren pomiędzy strefami #4 i #5 (przy bramach). Góra jest teraz otoczona liniami ogniowymi skierowanymi na bojowy obszar dla czołgów ciężkich (strefa #5). Teren został zmodyfikowany dla podwyższenia komfortu gry. Dodano zasłonę ze strefy #1.

5. Pole walki dla czołgów ciężkich zostało w całości przeprojektowane. Zniwelowano nierównowagę na korzyść dolnej drużyny. Teren został generalnie obniżony, aby wygodniej się po nim jeździło.

6. Linia w rogu mapy została całkowicie zmodyfikowana. Teraz łatwiej jest z niej przeprowadzać ataki oskrzydlające na strefę dla czołgów ciężkich (#5) i pozycje dla niszczycieli czołgów (#2 i #7).

7. Pozycja niszczycieli czołgów została przeprojektowana tak, aby dać więcej kontroli nad przejściem ze strefy dla czołgów ciężkich (#5) i nowym otwartym terenem (strefa #6).

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...