hello
Powody przeprojektowania: Na mapie zauważono rosnącą nierównowagę na korzyść niższej drużyny. W wyniku analizy zebranych danych statystycznych chcemy wypróbować następujące zmiany, które mają na celu zrównoważenie pozycji wyższej drużyny. Chcemy jednak zachować tradycyjny schemat bitwy i uniknąć całkowitej symetrii. Wszystkie zmiany dotyczą ogólnie miasta.
Plan zmian: 1. Obszar mieszkalny został otwarty, aby stworzyć dodatkową różnorodność na ulicach, ścieżkach i pozycjach dla dział samobieżnych drużyny położonej wyżej. Podobne pozycje znajdują się również w otwartych obszarach mieszkalnych dla drużyny z dołu. Dzięki temu pojawiło się dodatkowe miejsce do walki, a przestarzały ślepy zaułek w lewym górnym rogu mapy został usunięty.
2. Uszkodzony budynek ze stanowiskami strzelniczymi (podobny do tego w pobliżu dolnej bazy).
3. Zamiast budynku świątyni w centrum można znaleźć dodatkowe przejście z pozycjami dla wyższej drużyny. Stwarza to nowe możliwości dla broniącej się drużyny, pozwalając jej powstrzymać nadciągających przeciwników na placu lub walczyć z bardziej odległymi pozycjami (tradycyjny przesmyk na placu dla drużyny niższej nie został usunięty).
4. Dodano w tych miejscach kopce w pobliżu brzegów budynku. Z pierwszego kopca w punkcie 4 mogą korzystać gracze zarówno z wyższej, jak i niższej drużyny.
5. Kontur dzielnicy mieszkalnej został poprawiony, aby stworzyć z boku półki. Pozwala to na zajęcie w pobliżu większej liczby pozycji.
6. Dodano pozycję do ostrzeliwania przejścia niższej drużyny.
7. Drobna zmiana. Usunięto przeszkadzający wrak spalonego pojazdu.