Kolejne zmiany na mapie Urwisko.
Poprzednie zmiany dostępne są
TUTAJ.
• przesunięto nieco pozycję startową pojazdów obu drużyn, aby wyrównać czas potrzebny na dotarcie do kluczowych pozycji.
• przeniesiono domy, aby utworzyć pozycje do wspierania sojuszników jadących na wzniesienie.
• zmniejszono urwisko, aby wyrównać szybkość, z jaką obie drużyny mogą dotrzeć na szczyt.
• utworzono zagłębienie, w którym można schronić się przed przeciwnikami prowadzącymi ostrzał ze wzniesienia.
• w porównaniu do poprzedniego testu zmniejszono wysokość wzgórza i zwiększono zagłębienie, aby ułatwić walkę ze zbocza.
• usunięto znajdującą się w pobliżu skał małą skałę, która nie miała wpływu na rozgrywkę. Przesunięto dużą skałę i zwiększono jej rozmiary – teraz pełni ona rolę osłony przed przeciwnikami nad wodą.
• zmieniono ukształtowanie urwisk, aby wyrównać czas potrzebny obu drużynom na dotarcie na szczyt oraz dostępne osłony.
• utworzono pozycję dla drużyny wyższej. Gracze jadący za latarnią morską będą mogli prowadzić ostrzał ze środkowej części. Pozycja ta ma podobną charakterystykę do pozycji nad wodą zajmowanej przez drużynę niższą.