PanzerNews - Supertesty: równoważenie czterech pojazdów X poziomu

Supertesty: równoważenie czterech pojazdów X poziomu

Kontynuując nasze prace nad równoważeniem, zidentyfikowaliśmy cztery pojazdy X poziomu wymagające korekt.

Niektóre z nich z czasem stały się zbyt dominujące, a inne są mniej popularne i wymagają aktualizacji statystyk. Poprzez dostrojenie ich charakterystyk staramy się wyeliminować braki równowagi i sprawić, aby rozgrywka sprawiała Wam więcej przyjemności.

Wyślemy te cztery pojazdy X poziomu i kilka maszyn wysokich poziomów z ich gałęzi do supertestów. Naszym celem jest zapewnienie, że dzięki tym zmianom Wasze wrażenia będą lepsze. Pamiętajcie, że charakterystyki pojazdów mogą ulec zmianie po testach

Pz.Kpfw. VII: Poprawiono komfort strzelania i żywotność.

Ten czołg ciężki nie jest zwykle preferowany w bitwach losowych ze względu na braki w sile ognia i pancerzu. Uważamy, że zasługuje na większą uwagę i zainteresowanie. Aby XPz.Kpfw. VII czuł się pewniej w starciach na bliskim dystansie, ulepszamy jego:
  • celność i czas celowania,
  • wartości penetracji pocisków standardowych i specjalnych.
Usuwamy też słabe punkty na jarzmie działa, wyrównując je z VK 72.01 (K) i ogólnie zwiększając żywotność. 12

AMX 50 Foch B: Poprawiono automat ładujący i dynamikę.

Naszym głównym celem jest poprawienie automatu ładującego czołgu XAMX 50 Foch B , aby uczynić go wygodniejszym i groźniejszym dla przeciwników. Skupiamy się na następujących ulepszeniach:

  • skrócenie czasu celowania,
  • zmniejszenie rozrzutu po strzale,
  • poprawa stabilizacji podczas ruchu i przy obrocie kadłuba.

Ponadto zwiększymy maksymalną prędkość jazdy wstecz i moc na tonę. Te ulepszenia pozwolą AMX 50 Foch B szybko szukać osłony po użyciu automatu ładującego.

Sąsiadujące pojazdy

Aby te zmiany pozostały kompatybilne z parametrami pojazdów sąsiadujących w danej gałęzi technologicznej, skorygujemy również efektywność francuskich niszczycieli czołgów poziomów VIII–IX. Nieznacznie poprawimy prędkość jazdy wstecz, czas celowania, rozrzut po strzale i stabilizację w czasie obrotu kadłuba i działa. Ten pojazd otrzyma te same kolejne ulepszenia, w tym nieznacznie poprawioną celność.

Super Conqueror: Zmniejszono siłę ognia, aby wyrównać szanse.

XSuper Conqueror jest jednym z najpotężniejszych czołgów ciężkich dostępnych do zbadania. Liczba tych czołgów w bitwach jest znaczna i może mocno wpłynąć na wynik każdej bitwy. Znacie jego mocne strony: twarda wieża, wyjątkowe kąty opuszczenia lufy i świetne uszkodzenia na minutę. Ma znaczący wpływ na pole bitwy i dobrze działa w każdej sytuacji bojowej. W rezultacie Super Conqueror może pochwalić się wysokim współczynnikiem zwycięstw w bitwach losowych i w Natarciu. Naszym celem jest złagodzenie jego dominacji bez uszczerbku dla jego głównych zalet i stylu rozgrywki. Super Conqueror pozostanie pojazdem o świetnych osiągach, ale nie będzie już w aż takim stopniu decydował o przebiegu bitwy. Aby to osiągnąć, nieznacznie zmniejszymy jego:
  • uszkodzenia na minutę,
  • szybkość przeładowania,
  • pulę PW.
Ten czołg ciężki nadal pozwoli Wam osiągać świetne wyniki na różnych mapach.

Controcarro 3 Minotauro: Wprowadzono zmiany pancerza i zwrotności.

Kiedy potężny XControcarro 3 Minotauro wykorzystuje teren i odsłania tylko swoją kabinę z górną płytą pancerza, staje się prawie niezniszczalny. Ten ciężko opancerzony niszczyciel czołgów ma reputację groźnego przeciwnika i może frustrować wielu dowódców przeciwnej drużyny.

Naszym celem jest stworzenie sytuacji, w której pojazdy niższego poziomu nadal będą miały trudności z przebiciem jego przedniego pancerza. Jednak dokładne celowanie i wyższe wartości penetracji na X poziomie powinny zapewnić bardziej zrównoważoną rywalizację z tym niszczycielem czołgów.

Aby to osiągnąć, zmniejszymy opancerzenie jego włazów i niektórych obszarów z przodu, aby zwiększyć szansę na penetrację. Zmniejszymy także:

  • pulę PW,
  • prędkość specjalnego pocisku kumulacyjnego.
  • Dodatkowo, zwiększymy jego moc na tonę i prędkość obrotu podwozia, a także nieznacznie dostosujemy inne charakterystyki. Łącznie zmiany te sprawią, że Minotauro będzie bardziej podatny na ataki, lecz jednocześnie zachowa swoje mocne strony.
34
 Sąsiadujące pojazdy

Aby zapewnić spójność, dokonamy również podobnych zmian w pojazdach poziomów VIII–IX w gałęzi Minotauro.

Jego wieża jest stosunkowo prosta i nie ma oczywistych słabych punktów. Zamiast więc zmniejszać opancerzenie wieży, co mogłoby ją narazić na zbyt częstą penetrację:

  • osłabimy pancerz górnej płyty kadłuba,
  • zwiększymy prędkość obrotu podwozia i rozrzut przy obrocie kadłuba.

Ten pojazd jest znany z wytrzymałego pancerza wieży. Aby zachować charakterystyczne cechy rozgrywki, nieznacznie zmniejszymy pancerz dolnej płyty pancerza. Spowoduje to zmniejszenie liczby rykoszetów i trafień bez przebicia. Nieznacznie zwiększymy również rozrzut podczas obrotu podwozia.

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...