PanzerNews - Ważna wiadomość dla społeczności World of Warships

Ważna wiadomość dla społeczności World of Warships

Minęły dwa miesiące, od kiedy opublikowaliśmy ważną wiadomość skierowaną do społeczności, którą możecie znaleźć tutaj. Dziś nadszedł czas, by podzielić się postępami w realizacji naszych zobowiązań i planami na najbliższą przyszłość.

Monetyzacja

  • Ważną zmianą było ujawnienie procentowych szans na znalezienie przedmiotów — od listopada 2021 roku wszystkie nowe kontenery, które zostaną wystawione na sprzedaż, będą zawierały informacje o szansie na wylosowanie określonych przedmiotów. Początkowo zakładaliśmy dalece mniej precyzyjny termin wprowadzenia tych zmian (czyli po prostu nieokreśloną datę 2022 roku). Otrzymaliśmy mnóstwo pytań i nie byliśmy pewni, czy uda nam się na czas przygotować klarowne wyjaśnienia wszystkich szczegółów i stworzyć odpowiednie opisy. Nadchodzący Czarny Piątek i Nowy Rok oraz towarzyszące im oferty z monetyzacją również będą objęte tymi zmianami, podobnie jak wszystkie nowe aktywności dotyczące kontenerów, które zostaną opublikowane od teraz. Więcej o tej zmianie przeczytacie tutaj i tutaj.
  • W następstwie tych publikacji, zaczęło się często pojawiać kolejne pytanie — jak będą działać kontenery Nowy Rok? Będą one działać na podobnej zasadzie, co nasze obecnie dostępne kontenery Warhammer 40,000, gdzie różne kategorie przedmiotów mają określone szanse procentowe na wylosowanie, a przedmioty z danej kategorii można wylosować z takim samym prawdopodobieństwem.
  • Oprócz tego, przygotowaliśmy również dwie kolejne inicjatywy, które obiecaliśmy zaimplementować — ostrzeżenie o losowości oraz dodatkowa ochrona dzieci. W tym roku dla wszystkich kontenerów i zestawów losowych sprzedawanych za prawdziwe pieniądze lub dublony:
    • dodamy ostrzeżenie o losowości nabywanych przedmiotów oraz potrzebie racjonalnego podejścia do zakupu;
    • dodamy wymóg potwierdzenia przez użytkownika wieku co najmniej 18 lat, by mógł on dokonać takiego zakupu.
  • Jednak wciąż szukamy innych opcji związanych z mechaniką monetyzacji. Na przykład w aktualizacji 0.10.9, skorzystaliśmy z funkcjonalności aukcji, by sprzedać wczesny dostęp do nowego niemieckiego pancernika X poziomu Schlieffen, zamiast zaoferować go w zestawach losowych lub kontenerach.
  • W aktualizacji 0.10.10 pojawią się oferty na Czarny Piątek. Dokładnie przeanalizowaliśmy Wasze opinie odnośnie do poprzedniego Czarnego Piątku, dotyczące misji, dzięki którym można było odzyskać trochę dublonów lub zasobów przy nabywaniu czarnego okrętu, jeśli byliście już w posiadaniu jego oryginalnej wersji. Postanowiliśmy dodać taką misję, by nagrodzić naszych lojalnych klientów, którzy kupili już standardową wersję okrętu, aby dać im możliwość zdobycia dodatkowych dublonów lub innych zasobów. Aby nie wprowadzać zamieszania, w nadchodzący Czarny Piątek nie będziemy dodawać tych misji, jako części zestawów wystawionych na sprzedaż, szczególnie jeśli oryginalny okręt nie jest już możliwy do kupienia. Misja zostanie przydzielona, tylko jeśli posiadacie oba okręty na koncie — wersję oryginalną oraz czarną. Będziecie mogli ją ukończyć, grając obiema wersjami okrętu.
  • Na obchody Nowego Roku w aktualizacji 0.10.11 pojawią się nie tylko szanse wylosowania przedmiotów z kontenerów, ale także przerobione premie za zwycięstwo. Będziecie mogli grać okrętami X poziomu, by zdobywać atesty noworoczne — specjalny zasób tymczasowy, który będzie można wymienić w aktualizacji 0.10.11 na kontenery Prezent od Mikołaja, jak również Duży prezent od Mikołaja i Ogromny prezent od Mikołaja, które zawierają więcej nagród i cechują się wyższą szansą na wylosowanie okrętu premium. W rezultacie będziecie teraz mogli wybrać pomiędzy różnymi rodzajami kontenerów, dysponując wszystkimi potrzebnymi informacjami, by takiej decyzji dokonać. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.
  • Ważną zmianą w nadchodzącym roku będzie zastąpienie w drzewie technologicznym okrętów Chabarowsk oraz Grosser Kurfürst przez jednostki Delny i Preussen. Więcej szczegółów podajemy tutaj i tutaj. Wymiana przebiegnie podobnie jak w przypadku okrętów Moskwa oraz Aleksander Niewski. Jednak ostatnim razem gracze, którzy posiadali stały kamuflaż dla okrętu Moskwa, nie otrzymali odpowiadającego kamuflażu dla Aleksandra Niewskiego. Teraz zdecydowaliśmy się zmienić podejście. Obecnie wszyscy gracze, którzy posiadają dowolne stałe kamuflaże dla okrętów Chabarowsk lub Grosser Kurfürst w momencie usunięcia ich z drzewa technologicznego, otrzymają stały kamuflaż Type 20, odpowiednio dla okrętu Delny lub Preussen. Wszyscy gracze, którzy w momencie premiery aktualizacji 0.9.5 posiadali dowolny stały kamuflaż dla okrętu Moskwa na swoim koncie, otrzymali w ciągu tygodnia od premiery aktualizacji 0.10.9 stały kamuflaż Type 20 dla jednostki Aleksander Niewski. Ci, którzy posiadali już stały kamuflaż Type 20, dostali w ramach rekompensaty 5000 dublonów.

Opinie i komunikacja

Ostatnio robiliśmy co w naszej mocy, by znacznie poprawić naszą komunikację z Wami i nie zamierzamy zbaczać z tego kursu.

  • Niedawno dzieliliśmy się planowanymi zmianami dotyczącymi zbalansowania okrętów w aktualizacji 0.10.10. W przyszłości będziemy stopniowo korygować parametry okrętów, jeśli zajdzie taka konieczność. Od zeszłego roku stosujemy takie podejście w celu zbalansowania okrętów, które już znajdują się w grze.
    • Zmiany te są częścią naszych starań dotyczących poprawy zbalansowania rozgrywki. Chcemy w miarę możliwości stopniowo wprowadzać poprawki w zbalansowaniu funkcjonujących w grze okrętów, zamiast poddawać je rzadkim, ale obszernym zmianom. Z tego powodu parametry okrętu mogą zmieniać się przez kilka aktualizacji z rzędu, nie będą to jednak zmiany diametralne.
  • W pierwszej połowie listopada opublikujemy specjalny filmik, w którym opowiemy Wam więcej o pracy nad zbalansowaniem okrętów w naszej grze. Nadal będziemy regularnie dzielić się filmikami na nurtujące Was tematy.
  • Zauważyliśmy pozytywny odbiór głosowania, w którym wybieraliście wygląd przyszłej mapy. Dziękujemy wszystkim głosującym. W przyszłości będziemy przeprowadzać podobne działania.
  • Premiera aktualizacji 0.10.8 była dla nas sporym wyzwaniem. Ostateczna wersja zawierała kilka błędów, które negatywnie wpływały na odbiór rocznicowej aktualizacji. Szczegółowo wyjaśniliśmy powody, dlaczego te błędy wystąpiły i sposoby ich naprawienia. Będziemy starać się ze wszystkich sił, by uniknąć podobnych wpadek, ale jeśli pojawią się ponownie, nie będziemy szczędzić szczegółów odnośnie do powodu, przewidywanego czasu naprawy oraz postępów prac. Przeczytajcie więcej w tym poście.
  • Co więcej, w tym miesiącu opublikowaliśmy przegląd sezonu klanowego, w którym dokładnie wyjaśniliśmy, dlaczego wybraliśmy taki format oraz opisaliśmy zmiany, które wprowadziliśmy w takcie sezonu. Zamierzamy opowiedzieć Wam więcej o całym systemie ograniczeń w bitwach klanowych i nieco dokładniej poinformować o podejmowanych przez nas decyzjach.

Okręty podwodne

  • Po przetestowaniu okrętów podwodnych w bitwach rankingowych, wprowadziliśmy kilka istotnych zmian, a wiele z nich w oparciu o Wasze opinie. Największą zmianą było dodanie uzbrojenia zwalczającego okręty podwodne dla niemal wszystkich okrętów w grze. Naszym kolejnym krokiem było dodanie okrętów podwodnych do wypożyczenia do bitew losowych, aby móc ocenić, jakie dodatkowe zmiany musimy wprowadzić w przyszłości. W naszym ogłoszeniu się jak najdokładniej i jak najbardziej otwarcie opowiedzieć Wam o tych zmianach oraz stojącymi za nimi powodach. Po opublikowaniu tej wiadomości postanowiliśmy przygotować kolejny post z dodatkowymi danymi, w odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania.
  • Wciąż testujemy okręty podwodne w bitwach losowych i robimy wszystko, by możliwie jak najszybciej reagować na Wasze opinie. Chcemy podziękować wszystkim, którzy zdecydowali się opisać swoje wrażenia w komentarzach. Na ich podstawie przygotowywaliśmy listę zmian do nadchodzącej aktualizacji. Wielu z Was zaznaczało, że mechanika impulsu sonaru zapewnia zbyt dużą przewagę, więc postanowiliśmy rozdzielić płynące z niej korzyści na dwa rodzaje torped. W przyszłości gracze będą mogli wybrać pomiędzy naprowadzaniem torped a zadawaniem większych uszkodzeń nienaprowadzanymi torpedami. Podwoiliśmy również dystans, po którym naprowadzanie tego pierwszego rodzaju torped na krążowniki i niszczyciele zostanie wyłączone.

Aby wdrażać ten plan i zmierzać w kierunku lepszej przejrzystości i komunikacji, wprowadziliśmy również sporo zmian w naszych wewnętrznych procesach. Dążymy nie tylko do tego, by odpowiadać na Wasze najbardziej naglące pytania i obawy, ale również do tego, by stać się lepszym zespołem, który tworzy dla Was jeszcze lepszą grę. W ostatnich miesiącach wiele razem przeszliśmy i by nie poszło to na marne i przeobraziło się w długotrwały postęp, możemy potrzebować nowych ludzi ze świeżymi pomysłami, którzy kochają gry wideo. Jeśli interesuje Was współpraca z Wargaming, sprawdźcie naszą stronę z ofertami pracy.

Obecnie poszukujemy osób na następujące stanowiska w naszym biurze w Pradze. Wydaje Ci się, że pasujesz i chcesz spróbować? Aplikuj i dowiedz się więcej, korzystając z poniższych linków:

Mamy również wolne pozycje w naszym zespole wydawniczym w Austin, w Teksasie. Niestety na chwilę obecną rozważamy wyłącznie kandydatów, których sytuacja prawna pozwala na podjęcie pracy na terenie Stanów Zjednoczonych. Jeśli spełniacie ten warunek, koniecznie odwiedźcie tę stronę.

Podsumowując, chcemy Wam gorąco podziękować zarówno za konstruktywną krytykę, jak i wsparcie. Krytyka pozwala nam zidentyfikować nasze niedociągnięcia, a życzliwe słowa są sygnałem, że obraliśmy odpowiedni kurs.

Nie przestaniemy informować Was o naszych planach i ważnych aktualizacjach. Do zobaczenia wkrótce!

ź: WoWs
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...