PanzerNews - WoWs: aktualizacja 13.4

WoWs: aktualizacja 13.4

Prace w toku...

WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w artykule mają charakter wstępny i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać całkowicie usunięte bądź pojawić się we wprowadzonej aktualizacji w innej formie. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wprowadzeniu aktualizacji.

Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na serwerze głównym.

TEST PUBLICZNY AKTUALIZACJI 13.4: RUNDA 2

Początek: 24 kwi, 17:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: 24 kwi, 17:30
Koniec: 30 kwi, 07:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: 30 kwi, 07:30

Kapitanowie, dziękujemy za udział w pierwszej rundzie testów publicznych aktualizacji 13.4! Wasze opinie pomogą nam ulepszyć wersję i naprawić błędy. Zapoznaj się z dziennikiem zmian i dołącz do drugiej sesji testów publicznych!

DZIENNIK ZMIAN

  • Po zapoznaniu się z opiniami z pierwszej rundy bitew D-Day wprowadziliśmy następujące zmiany:
    • Kutry torpedowe:
      • Prędkość jest zmniejszona.
      • Wydłużono czas przeładowania torpedy.
      • Torpedy mają mniejsze prawdopodobieństwo spowodowania zalania.
    • Samolot:
      • Zmniejszono szansę na pojawienie się eskadr samolotów szturmowych w bitwie i zwiększono szansę na pojawienie się eskadr bombowców torpedowych.
      • Eskadry wroga rzadziej atakują statki transportowe.
    • Niszczyciele przeciwnika:
      • Prędkość jest zmniejszona.
      • Zmniejszono celność dział głównej baterii.
      • Wprowadzono zmiany w punktach startowych i zmniejszono liczbę niszczycieli przeciwnika.
    • Armaty nadbrzeżne:
      • Dokładność jest znacznie zmniejszona.
      • Zmniejszony pancerz.
      • Zmniejsza się szansa na wywołanie pożaru.
    • Kompleks AA:
      • Zmniejszony pancerz.
    • Kopalnie
      • Teraz będziesz musiał zniszczyć mniej min, aby zniszczyć całe pole minowe.
      • Zmniejszono liczbę PW każdej miny.
    • Zwiększono jasność portu D-Day.
    • Zwiększono jasność mapy D-Day Battle.
  • Naprawiono błąd graficzny, który czasami pokazywał, że wartość automatycznego zakupu po bitwie dla jednorazowych kamuflaży, premii ekonomicznych i sygnałów wynosiła 0.
  • Naprawiono błąd wizualny, który czasami powodował nieprawidłowe wyświetlanie ikon punktów kontrolnych i ich statusu w bitwie.
  • Naprawiono błąd wizualny związany ze stałym kamuflażem Wisconsin.
  • Naprawiono kilka innych drobnych błędów.

Udział w teście publicznym to doskonały sposób na zdobycie kontenerów z okrętami premium, stałymi i jednorazowymi kamuflażami oraz innymi cennymi przedmiotami. Wszystkie informacje o tym, jak dołączyć do testu publicznego, są dostępne na naszej oficjalnej stronie w specjalnym artykule.

80. rocznica D-Day

Aby uczcić 80.rocznicę D-Day, dodajemy do gry trzy zupełnie nowe operacje związane z wydarzeniem, inspirowane lądowaniem w Normandii. Będą one osobnym typem bitwy, a każda operacja zostanie udostępniona na czas 2 tygodni. Będziecie dowodzić krążownikami, niszczycielami i pancernikami V–VII poziomów w dywizjach do sześciu graczy.

Jeśli nie posiadacie w Waszej flocie żadnych odpowiednich okrętów, będziecie mogli wziąć udział, korzystając z wypożyczonych okrętów, które będą dostępne w trakcie wydarzenia.

Pierwsza operacja

W aktualizacji 13.4 pierwsza operacja daje Wam możliwość dowodzenia siłami alianckimi na podejściu do plaży Utah. Poprowadźcie do bitwy okręty z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Wspólnoty, Francji, Europy (VII BŁYSKAWICA, VI STORD, VII STORD '43 i VII GROM) lub Holandii. Wasza misja: zneutralizujcie obronę przybrzeżną i zapewnijcie bezpieczne dopłynięcie alianckich okrętów desantowych.

Druga operacja

Wraz z rozpoczęciem aktualizacji 13.5. zostanie udostępniona druga operacja. Tym razem będziecie dowodzili oddziałem niemieckich niszczycieli, starając się jak najdłużej opóźnić szturm aliantów i bronić legendarnej plaży Omaha.

Trzecia operacja

Ostatnia operacja odbędzie się w trakcie ostatnich 2 tygodni aktualizacji 13.5. Dowódźcie siłami alianckimi w odważnej misji ratunkowej na plaży Omaha: znajdźcie i odzyskajcie uszkodzone okręty alianckie, jednocześnie niszcząc obronę przybrzeżną i ostatecznie znajdując bezpieczne miejsce na ewakuację uratowanych załóg.

Specjalna mechanika — Tajne dokumenty (wcześniej nazwana Intelligence w naszej publikacji na temat D-Day na Blogu deweloperów) — będzie dostępna w omawianych operacjach i może być aktywowana przeciwko niektórym typom przeciwników, aby zastosować dodatkowe premie bojowe. Wyróżniamy jej trzy poziomy: Poufny, Tajny i Ściśle tajny, a każdy nowy poziom przyznaje dodatkową premię do istniejącego Tajnego dokumentu. Na przykład:

  • Tajny dokument dla obrony przybrzeżnej zwiększa penetrację pancerza przeciwko strukturom na poziomie Poufny, Tajny poziom zmniejsza szansę na podpalenie Was przez działa przybrzeżne, a poziom Ściśle tajny zwiększa Waszą celność przeciwko tym działom.
  • Tajny dokument na poziomie Poufnym zwiększa celność Waszych dział podczas ostrzału niszczycieli torpedowych. Dodatkowo zmniejsza uszkodzenia otrzymywane od ich torped i zwiększa uszkodzenia otrzymywane od Waszych pocisków odpowiednio na poziomach Tajnym i Ściśle tajnym.

Uwaga: modyfikatory Tajnych dokumentów mają wpływ jedynie na interakcje Waszego okrętu z wrogimi okrętami i strukturami oraz nie zapewniają premii Waszym sojusznikom.

Łącznie dostępnych jest dwanaście opcji Tajnych dokumentów, po sześć dostępnych dla każdej strony — Aliantów i Osi — a gracze mogą otrzymać po jednej opcji dla każdej ze stron na początku wydarzenia. Do każdej operacji można zastosować jednocześnie jedynie trzy dokumenty. Możecie wybrać je ręcznie w porcie przed bitwą lub w krótkim czasie po rozpoczęciu operacji. Jeśli nie dokonacie wyboru, gra automatycznie wybierze odpowiednie spośród tych, które są dla Was dostępne.

Ponieważ każdą opcję Tajnego dokumentu można zdobyć tylko raz, wchodzenie głębiej na ścieżkę nagród zwiększy prawdopodobieństwo uzyskania dokumentów na poziomie Tajnym i Ściśle tajnym.

W odróżnieniu od poprzednich tematycznych operacji z kilkoma poziomami trudności do wyboru, operacje D-Day mają jedynie jeden poziom i osiągnięcie głównego celu nie będzie najtrudniejsze. Przywróciliśmy jednak gwiazdy za ukończenie dodatkowych misji w trakcie wydarzenia D-Day.

Misje te zapewnią Wam dodatkowe gwiazdy i zwiększą ogólny poziom trudności operacji. Gwiazdy pozwalają na przejście specjalnej ścieżki nagród i dają Wam możliwość zdobycia nowych opcji Tajnych dokumentów i dodatkowych nagród. Ścieżka jest podzielona na trzy sekcje odpowiadające każdej operacji, które odblokowują się, gdy operacje stają się dostępne.

Jeśli ukończycie wszystkie dostępne poziomy w sekcji, będziecie mogli wypełniać dodatkowe poziomy i zdobywać nagrody do momentu otwarcia kolejnej części ścieżki.

Jako część wydarzenia D-Day, dodaliśmy do gry nowy tymczasowy port. Dostęp do niego uzyskacie, klikając w baner D-Day w porcie lub wybierając typ bitwy D-Day. Ta zmiana nie będzie miała wpływu na Wasz poprzedni port w oknie wyboru portu i będziecie mogli łatwo wrócić do niego w dowolnym momencie.

Po wyborze portu D-Day pojawią się trzy nowe zakładki: Odprawa, Tajne dokumenty i Nagrody. Zakładka Odprawa dostarczy wszelkich niezbędnych informacji na temat bieżącej operacji, natomiast zakładki Tajne dokumenty i Nagrody pozwolą Wam wybrać pożądane Tajne dokumenty przed bitwą i sprawdzić swój postęp na ścieżce nagród.

Misje bojowe i nagrody

Wykonujcie misje bojowe na serwerze testu publicznego, a będziecie mogli zdobyć żetony społeczności. Możecie Wymienić je na różnorodne nagrody w Zbrojowni, w tym rzadkie stałe kamuflaże, kontenery i inne przedmioty w grze.

Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na serwerze głównym.

Runda    
1. 2.  

Zdobyć 250 bazowych PD w jednej bitwie losowej i/lub kooperacyjnej.

Nagroda na serwerze głównym: 100 żetonów społeczności.

Zdobyć 1000 bazowych PD w bitwach losowych i/lub kooperacyjnych.

Nagroda na serwerze głównym: 200 żetonów społeczności.

Zdobyć 8000 bazowych PD w bitwach losowych i/lub operacjach D-Day.

Nagroda na serwerze głównym: 1 specjalny kontener Taktyczny.

Wziąć udział w 7 operacjach D-Day i zadać więcej niż 35 000 pkt. uszkodzeń w każdej.

Nagroda na serwerze głównym: 1000 żetonów społeczności.

Zadać 250 000 pkt. uszkodzeń lub zdobyć 180 (dowolnych) baretek w bitwach klanowych.

Nagroda na serwerze głównym: 500 żetonów społeczności.

Zgromadzić 5 000 000 pkt. uszkodzeń potencjalnych w bitwach losowych, kooperacyjnych i/lub klanowych i/lub operacjach D-Day.

Nagroda na serwerze głównym: 450 żetonów społeczności.

  • Gracze, którzy zalogują się na serwer testu publicznego po raz pierwszy, otrzymają jednorazową nagrodę na konto: 250 dublonów, 2 kontenery Więcej węgla i 1 specjalny kontener Taktyczny.
  • Za pierwsze logowanie do każdej z sesji testów publicznych 13.4 otrzymacie jednorazową nagrodę: 100 dublonów i 750 jedn. węgla.

W teście publicznym 13.4 gracze otrzymają również dostęp do specjalnych misji bojowych z nagrodami na serwerze głównym.

MISJE BOJOWE

 

Zdobyć 12 000 bazowych PD w bitwach losowych, kooperacyjnych i/lub operacjach D-Day.

Nagroda na serwerze głównym: 1600 żetonów społeczności.

Zdobyć 1000 bazowych PD w bitwach losowych, klanowych i/lub kooperacyjnych.

  • Ta misja bojowa będzie dostępna tylko w drugim i trzecim dniu każdej rundy testu publicznego.

Nagroda na serwerze głównym: 1000 jedn. węgla, 2500 wolnych PD, 200 żetonów społeczności i 500 000 kredytów.

Łańcuchy misji bojowych

ŁAŃCUCH 1

 

Zadawajcie uszkodzenia, zdobywajcie bazowe PD i baretki „Zniszczenia”.

  • Może być ukończony w bitwach losowych, kooperacyjnych i klanowych i/lub operacjach D-Day.

Nagroda na serwerze głównym: 2 specjalne kontenery Taktyczny i 2 stałe kamuflaże Pionier.

ŁAŃCUCH 2

 

Wygrywajcie bitwy, zadawajcie uszkodzenia oraz zdobywajcie bazowe PD i baretki „Zniszczenia”.

  • Może być ukończony w bitwach losowych i klanowych i/lub operacjach D-Day.
  • Dostępny do ukończenia trzy razy dziennie w następujących godzinach: 11:00-15:00 UTC, 17:00-21:00 UTC, 22:00-02:00 UTC.

Nagroda na serwerze głównym: 5000 wolnych PD, 700 jedn. węgla, 800 000 kredytów, 10 000 elitarnych PD dowódcy.

Szczegóły misji bojowych będą dostępne w kliencie testu publicznego.

W sumie w trakcie testu publicznego 13.4 zdobyć możecie do 8500 żetonów społeczności, 25 100 jedn. węgla, 5 specjalnych kontenerów Taktyczny, 2 kontenery Więcej węgla, 2 stałe kamuflaże Pionier, 150 000 wolnych PD, 24 400 000 kredytów, 280 000 elitarnych PD dowódcy i 450 dublonów.


Dodatkowe misje i nagrody

Wśród graczy, którzy zdobyli przynajmniej 1000 bazowych PD w jednej bitwie dowolnego typu, wybierzemy 10 graczy z każdego regionu, a każdy z nich otrzyma bezpłatne odblokowanie drugiej linii postępu przepustki wydarzenia 13.4 (lub rekompensatę o równoważnej wartości).

Losowania będą wspólne dla obu rund testu publicznego.
Nagrody zostaną rozdane po wprowadzeniu aktualizacji 13.4.

Premie początkowe

  • Ceny badań okrętów i modułów będą znacznie obniżone.
  • Możliwość ponownego rozdysponowania umiejętności dowódcy za darmo.

Jeśli zalogowaliście się na serwer testu publicznego po raz pierwszy od aktualizacji 13.3, otrzymacie dodatkowo następujące bonusy:

  • Wszystkie możliwe do zbadania okręty poziomów VI i VIII z dowódcami z 21 punktami umiejętności.
  • 500 000 000 kredytów, 30 000 dublonów, 250 000 jedn. węgla i 90 dni konta premium Warships.
  • Zestawy jednorazowych premii ekonomicznych i 50 flag sygnałowych.

Jeśli stoczyliście co najmniej jedną bitwę na serwerze testu publicznego podczas testów aktualizacji 13.3, Wasze konta zostaną skopiowane z serwera głównego na serwer testu publicznego.

ź: WoWs

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...