hello
WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie są umowne i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać ostatecznie całkowicie usunięte bądź wprowadzone w zupełnie innej formie do czasu rozpoczęcia aktualizacji. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wejściu aktualizacji.
Uwaga: nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na głównym serwerze. Nowe włoskie pancerniki nie będą dostępne na serwerze testu publicznego.
Aktualizacja 0.10.2 wprowadza nowy, tymczasowy tryb bitwy pod nazwą „Wielkie polowanie”, odmienioną wersję bitwy kluczowej zaprezentowanej w aktualizacji 0.9.10. Przejmijcie dowodzenie nad okrętem, który reprezentuje jedną z trzech korporacji i pokażcie swoje umiejętności, stając w szranki z przeciwnikami w zaciekłej, futurystycznej rywalizacji !
Nowy typ bitwy stawia przeciwko sobie 16 graczy oraz kontrolowane przez AI potwory na olbrzymiej mapie o nazwie Wielokąt. Waszym głównym zadaniem jest opuścić obszar mapy za pomocą portalu zlokalizowanego w jej centrum.
Nie potrzebujecie już klucza, by tego dokonać, lecz bądźcie ostrożni, ponieważ portal otwiera się dopiero po pewnym czasie od początku bitwy, a dostęp do niego jest pilnie strzeżony.
Wszyscy gracze wchodzą do bitwy indywidualnie, lecz mogą zebrać drużynę lub dołączyć do innych graczy w miarę rozwoju sytuacji.
Można teraz wejść do jednej bitwy jako dywizjon, lecz każdy gracz wciąż rozpoczyna bitwę z osobna. Aby zagrać wspólnie, członkowie dywizjonu będą zatem musieli znaleźć się na mapie, po pojawieniu się na niej, i zawiązać drużynę by skoordynować działania. Dodaliśmy również możliwość umieszczania na minimapie znaczników, które są widoczne dla wszystkich członków zespołu, by poprawić koordynację w bitwie.
Wielkie polowanie zakończy się, gdy wszyscy gracze, którzy przetrwali, opuszczą mapę przez portal lub gdy czas bitwy dobiegnie końca. Nowy tryb nie będzie zawierał bitwy finałowej w Oktagonie.
Za niszczenie potworów i innych graczy otrzymujecie tymczasowy zasób — punkty bitewne. Po zebraniu określonej liczby punktów bitewnych będziecie mogli wzmocnić swój okręt bezpośrednio w bitwie. Nie zużywacie na to żadnych punktów bitewnych, a więc ulepszenie Waszego okrętu nic nie kosztuje, dlatego zróbcie to najszybciej, jak to możliwe!
Specjalnie w ramach Wielkiego polowania dodaliśmy nowego ostatecznego przeciwnika — okręt Aurora. Pokonanie go nie będzie bułką z masłem, lecz zapewni potężną liczbę punktów bitewnych drużynie, która go zniszczy.
Pomyślne opuszczenie terenu Wielokąta zapewni dodatkowe punkty bitewne.
Wszystkie zdobyte punkty bitewne są przenoszone do portu, byście mogli wymienić je w Zbrojowni na zwykłym serwerze na dowolny z trzech rodzajów zestawów losowych, oferujących różne nagrody. W tych zestawach, oprócz innych przedmiotów, gracze będą mogli zdobyć nowy zasób tymczasowy — żeton korporacji, który można wymienić na tematyczne, stałe kamuflaże dla VIII Amagi, VIII Akizuki i VIII Öland.
Graczom udostępnimy łącznie sześć okrętów.
Pierwsze trzy okręty, które powinniście już znać z bitew kluczowych, są dostępne od razu ze wszystkimi modułami. Trzy nowe okręty — Hector, Avenger i Whirlwind — oraz wszystkie ich moduły będą dostępne po wypełnieniu łańcucha misji bojowych.
Każdy z okrętów wyposażony jest w nowe rodzaje uzbrojenia i sprzętu eksploatacyjnego, które mogą wywołać drastyczne zmiany w rozgrywce. Na przykład Hector może zanurzyć się pod wodą, by w ten sposób zignorować pociski i torpedy wroga na krótki czas. Avengera można wyposażyć w wielkokalibrowe moździerze o dużym obszarze rażenia. Whirlwind może zaoferować bogaty wybór uzbrojenia torpedowego i jest zdolny do regeneracji PW poprzez uszkadzanie przeciwników.
W aktualizacji 0.10.2 kontynuujemy wydarzenie, które skupia się na włoskich pancernikach.
Włoskie pancerniki poziomów od IV do VI, a także te VIII oraz IX poziomu, które trafiły na morza we wczesnym dostępie wraz z aktualizacją 0.10.1, ciągle będą dostępne w kolejnych i losowych zestawach w Zbrojowni.
Po wprowadzeniu aktualizacji 0.10.3 włoskie pancerniki z poziomów IV–X staną się możliwe do zbadania przez wszystkich graczy.
Kontenery Włoskie pancerniki, sygnały, kredyty i stały kamuflaż Legion dla IX Marco Polo.
Na serwerze zwykłym kontenery Włoskie pancerniki mogą zawierać jeden z następujących okrętów premium: VI Leone, VII Duca degli Abruzzi, VIII Roma lub IX Marco Polo, a także sygnały specjalne, wolne PD, jednorazowe kamuflaże Regia Marina, dni konta premium Warships oraz dublony.
Aktualizacja 0.10.2 to przede wszystkim zmiany graficzne na dużą skalę. Wszystkie efekty w grze — od smug pocisków i pożarów na pokładzie po ogień artyleryjski, rozbryzg wody i eksplozje ognia artyleryjskiego — zostały ulepszone i przeprojektowane, by dostosować je do nowego systemu oświetlenia. Dodano nowe efekty wizualne dla rykoszetów, pożarów na okrętach z aktywną umiejętnością Ekspert przeciwdziałania pożarom, trafień cytadeli, uszkodzonych broni i aktywne efekty działania dla sprzętów eksploatacyjnych Grupa naprawczo-ratunkowa, Grupa naprawcza, Przyspieszacz ładowania głównej baterii, Obrona przeciwlotnicza i Sonda hydroakustyczna. Zmiany te, w zależności od konfiguracji komputera i ustawień gry, nie wpłyną na jej działanie, a przy najwyższych ustawieniach znacznie poprawią jej wygląd.
Siatka celownicza eskadr lotniskowca będzie teraz wyświetlała wskaźnik trafienia w przeszkodę terenową, podobny do tego wyświetlanego dla dział baterii głównej okrętów.
Test publiczny aktualizacji 0.10.2: Runda 1
Kapitanowie, witajcie w teście publicznym aktualizacji 0.10.2!
Wydarzenie Wielkie polowanie, poprawione efekty wizualne i inne nowości. Rzućcie okiem na biuletyn deweloperów i witajcie w teście!
Runda | |||
---|---|---|---|
1. | 2. | ||
Stoczyć bitwę losową lub kooperacyjną. Nagroda na serwerze zwykłym: po 3 sygnały każdego typu, z wyjątkiem sygnałów specjalnych | |||
Stoczyć trzy bitwy losowe lub kooperacyjne. Nagroda na serwerze zwykłym: 10 wzorów kamuflażu Typ 6 | |||
Stoczyć trzy bitwy Wielkiego polowania każdym z następujących okrętów:
|
|||
Wypełnijcie następującą grupę misji bojowych w bitwach losowych za sterami okrętów VIII-X poziomu:
|
Jeden kontener Wargaming zawiera 1 dzień konta premium.
Jeśli dołączacie do testu publicznego po raz pierwszy od aktualizacji 0.10.2, zostaniecie nagrodzeni następującymi premiami:
Jeśli stoczyliście co najmniej jedną bitwę na serwerze testu publicznego podczas testów aktualizacji 0.10.0–0.10.1, Wasze konta zostaną skopiowane z serwera zwykłego na serwer testu publicznego.
Wszystkie informacje o tym, jak dołączyć do testu publicznego i o warunkach zdobycia nagród są dostępne na naszej oficjalnej stronie w specjalnym artykule.
ź: WoWs 1, 2