hello
WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie są umowne i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać ostatecznie całkowicie usunięte bądź wprowadzone w zupełnie innej formie do czasu wprowadzenia aktualizacji. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wydaniu aktualizacji.
Uwaga: nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na serwerze zwykłym.
Czeka na Was nowy, tymczasowy typ bitwy — wielka bitwa — a jej cechą szczególną jest obecność superpancerników. Zniszczenie legendarnego pancernika Yamato przez lotniskowce było zapowiedzią dominacji lotnictwa w wojnach na morzu. Superpancerniki to okręty, które mogły zaistnieć, gdyby okrętownictwo rozwijało się dalej w kierunku, zgodnie z którym główna artyleria byłaby decydującym czynnikiem w bitwach.
W wielkiej bitwie dostępne będą dla Was dwa superpancerniki:
Do superpancerników dodany został nowy element mechaniki — ogień korygujący. Każda salwa, która trafia w namierzony cel lub spada blisko niego, wypełnia wskaźnik ognia korygującego. Gdy tylko wskaźnik się zapełni, niektóre cechy okrętu zostaną tymczasowo wzmocnione. Satsuma otrzymuje premię do celności głównej baterii, a Hannover premię do zasięgu i celności dział dodatkowych.