hello
WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie są umowne i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać ostatecznie całkowicie usunięte bądź wprowadzone w zupełnie innej formie do czasu wprowadzenia aktualizacji. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wydaniu aktualizacji.
Uwaga: nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą odbiegać od tych na serwerze głównym.
W aktualizacji 0.10.10 rusza piąty sezon bitew rankingowych, w którym możecie wziąć udział za sterami superokrętów. W grze będą na Was czekać następujące stalowe giganty, które dołączą do znanych już z Wielkiej bitwy superokrętów Satsuma oraz Hannover:
Podobnie jak Satsuma i Hannover, nowe okręty będą miały swoje charakterystyczne mechaniki. Zaoferują graczom dostęp do alternatywnych strategii w bitwie i urozmaicą rozgrywkę.
Każda wieża będzie miała jeden dodatkowy tryb strzału. Zostanie on aktywowany po naciśnięciu klawisza F. Po przełączeniu się na ten tryb każda wieża będzie mogła wystrzelić kilka następujących po sobie salw w krótkim odstępie czasu, nim zajdzie konieczność jej długiego przeładowania. Po aktywowaniu tego trybu zmienią się parametry dział.
Japoński superniszczyciel będzie wyposażony w dwa rodzaje torped, między którymi może się przełączać w bitwie. Torpedy będą różnić się pod względem parametrów, np. zasięgu, prędkości i uszkodzeń. Przełączenie się na alternatywne torpedy będzie wymagało dodatkowego, ustalonego czasu na przeładowanie. Przeładowywanie wyrzutni torpedowych zostanie zawieszone na czas przełączania się na drugi rodzaj torped i zostanie wznowione niezwłocznie po zakończeniu zmiany.
Na okrętach Satsuma i Hannover premia ognia korygującego nie będzie już aktywowana automatycznie. Teraz możecie zrobić to sami, używając klawisza F. Dzięki temu gracze będą mogli zastosować tę premię wzmacniającą w najdogodniejszym momencie.
Piąty sezon bitew rankingowych będzie odbywał się w formacie 7 na 7 z wykorzystaniem okrętów X poziomu oraz superokrętów we wszystkich trzech ligach. Superokręty będą podlegać tym samym ograniczeniom, co ich „standardowe” odpowiedniki. Superokręty będą dostępne do wypożyczenia w zestawach losowych. Pomoże to zapobiec sytuacji, w której kolejka do bitwy będzie wypełniona wyłącznie superokrętami.
Poza bitwami rankingowymi, superokrętami możecie wyruszyć również do bitew kooperacyjnych. Jest to dobre miejsce do poznania nowych okrętów i ich mechanik w trochę luźniejszych okolicznościach.
Szczegółowe informacje o piątym sezonie bitew rankingowych podamy później.
W aktualizacji 0.10.10 możecie zdobyć okolicznościowe premie za skuteczność bojową wszystkimi okrętami od poziomu V wzwyż. W zależności od poziomu wybranej jednostki możecie zgarnąć węgiel, stal lub tymczasowy zasób specjalny, który wymienicie na kontenery Prezent od Mikołaja w aktualizacji 0.10.11.
Wyścig zbrojeń powraca w aktualizacji 0.10.10, jako tymczasowy typ bitwy. Traktujemy to jako ważną próbę przed wprowadzeniem Wyścigu zbrojeń do bitew losowych w nieokreślonej przyszłości.
W Wyścigu zbrojeń po całej mapie rozsiane są przeróżne wzmocnienia, które dodają pikanterii do zwyczajowego przebiegu bitwy. Zebranie ich wpłynie na całą drużynę, zwiększając parametry bojowe okrętów do końca bitwy.
W najnowszej odsłonie pojawią się nowe wzmocnienia, które poprawią uszkodzenia uzbrojenia i zwiększą aktualne i maksymalne wartości PW. Możecie się również spodziewać następujących zmian:
W aktualizacji 0.10.10 udostępnimy Wyścig zbrojeń w trybie testowym dla okrętów z poziomów IX-X, które zmierzą się ze sobą w formacie 12 na 12. Szczegóły na temat warunków trybu Wyścig zbrojeń zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.
Aktualizacja 0.10.10 wprowadza kilka sporych poprawek i zmian w grafice, w ramach naszych ciągłych prac nad oprawą wizualną gry.
Symulacja i efekty graficzne wody zostały całkowicie przerobione na wszystkich mapach. Nowy system symulacji potrafi tworzyć fale o dowolnym kształcie i wysokości, zwiększając również realizm związany z ich poruszaniem się. Będą one teraz delikatnie kołysać okrętem, a ten z kolei będzie generował reakcję zwrotną, zależną od wysokości fali. Ta zmiana nie będzie miała wpływu na rozgrywkę.
Poprawiliśmy wyświetlanie refleksów słońca na wodzie oraz innych efektów optycznych na powierzchni wody. Dodano dynamiczną pianę morską oraz zaktualizowano efekt kilwateru.
Przy niskich ustawieniach graficznych symulacja wody pozostanie niezmieniona.
Wprowadzamy ogromną aktualizację dla wszystkich map i portów, uwzględniającą ulepszone tekstury HD. W aktualizacji 0.10.10 dodane zostaną tekstury o dużej szczegółowości na mapach Dwaj bracia i Gorący punkt, a także w portach Filipiny, Sankt Petersburg oraz Twitch Prime.
Przyszłe aktualizacje wdrożą szczegółowe tekstury na pozostałych mapach i portach. Jednakże podobnie jak w przypadku oświetlenia HDR, taka aktualizacja wymaga przerobienia ogromnej ilości zawartości oraz indywidualnego podejścia do każdej mapy i portu. Z tego powodu zastosowanie nowej technologii dla wszystkich map i portów w grze zajmie trochę czasu i będzie realizowane stopniowo, wraz z wprowadzaniem przyszłych aktualizacji.
Kontynuujemy poprawianie podwodnego środowiska w naszej grze. W aktualizacji 0.10.10 dodaliśmy podwodną roślinność na mapach Dwaj bracia i Gorący punkt. Podwodne środowisko pojawi się także na mapach Przystań, Śpiący olbrzym oraz Złomowisko Alpha. W kolejnych aktualizacjach skupimy się na dodawaniu usprawnień do podwodnych obszarów również na pozostałych mapach.
Roślinność została poprawiona na wszystkich mapach i we wszystkich portach. Drzewa wyglądają bardziej realistycznie dzięki skorygowanemu cieniowaniu i promieniom słońca, przebijającym się przez listowie. Przerobiliśmy też interakcję wiatru z drzewami. Dodaliśmy więcej drzew i innych zielonych obszarów na mapach.
W portach i na mapach z teksturami HD pojawią się teraz ptaki, ryby, powiewające flagi oraz inne poruszające się obiekty. W przyszłości zamierzamy dodawać więcej animacji dla map i portów.
Dodaliśmy następujące pięć osiągnięć, które można zdobyć wyłącznie za grę w dywizjonie w ramach bitew losowych:
Zmieniono warunki zdobywania gwiazd dywizjonu, tzn. bonusy za zwycięstwo przyznawane członkom klanu. Teraz możecie zdobyć gwiazdę dywizjonu, grając z każdym z członków Waszego klanu aż trzy razy, poprzez:
W trakcie trwania aktualizacji 0.10.10 etap Starć w Bitwie morskiej będzie przeprowadzany w formacie grupowym. Klany zostaną losowo podzielone na kilka grup po 25 lub 50 klanów w każdej. Ilość zdobywanej ropy będzie zależeć od liczby otrzymanych gwiazd oraz miejsca klanu w danej grupie. Po premierze wersji 0.10.11 standardowy format Starć będzie zastępowany formatem grupowym co cztery tygodnie.
Zmodyfikowaliśmy portrety wszystkich dowódców w grze, nadając im jednakową wielkość. Dodaliśmy nowe portrety dowódców z USA, Wielkiej Brytanii, ZSRR, Włoch, Azji Wschodniej oraz Francji.
Przygotowaliśmy dla Was prezent. Wypatrujcie żetonów społeczności w tym i innych artykułach na naszej stronie! Możecie je wymienić na różnorodne przedmioty w zakładce Morska społeczność w Zbrojowni. Bądźcie na bieżąco z wiadomościami i dzielcie się artykułami ze znajomymi, żeby oni również mogli odbierać prezenty!
Oglądajcie nasze oficjalne streamy i bierzcie udział w testach publicznych oraz innych aktywnościach, aby zdobywać żetony społeczności. W sumie, do końca aktualizacji 0.10.9, naszej stronie internetowej możecie zdobyć maksymalnie 1510 żetonów społeczności.
Test publiczny aktualizacji 0.10.10: Runda 1.
Wzięcie udziału w teście publicznym jest teraz znacznie prostsze — możecie zalogować się za pomocą konta głównego. Aby to zrobić, wybierzcie Test publiczny w sekcji Instancja gry w aplikacji Wargaming Game Center. W nagrodę otrzymacie żetony społeczności! Te mogą zostać wymienione na okręty premium, stałe kamuflaże, Superkontenery i inne przedmioty.
W aktualizacji 0.10.10. uświadczycie powrotu Wyścigu zbrojeń, licznych ulepszeń graficznych, superokrętów w bitwach rankingowych i innych ekscytujących nowości. Rzućcie okiem na biuletyn deweloperów i witajcie w teście! Do zobaczenia na serwerze testu publicznego!
Możecie zdobywać żetony społeczności poprzez wypełnianie misji bojowych na serwerze testu publicznego.
Runda | |||
---|---|---|---|
1. | 2. | ||
Zdobyć 250 bazowych PD w jednej bitwie losowej lub kooperacyjnej. Nagroda na serwerze głównym: 100 żetonów społeczności | |||
Zdobyć 1000 bazowych PD w bitwach losowych lub kooperacyjnych. Nagroda na serwerze głównym: 200 żetonów społeczności | |||
Stoczyć pięć bitew w Wyścigu zbrojeń i zadać w każdej z nich co najmniej 30 000 pkt. uszkodzeń okrętom przeciwnika. Nagroda na serwerze głównym: 1 kontener Wargaming | |||
Zdobyć 800 bazowych PD w bitwach rankingowych. Nagroda na serwerze testu publicznego: superokręty Satsuma, Hannover, Yamagiri, Condé, Annapolis i Zorkij | |||
Zdobyć 2000 bazowych PD w bitwach rankingowych. Nagroda na serwerze głównym: 450 żetonów społeczności | |||
Zdobyć dwa osiągnięcia dla dywizjonu w bitwach losowych lub rankingowych. Nagroda na serwerze głównym: 500 żetonów społeczności | |||
Zdobyć 50 baretek „Wykrycie” lub pomóc zadać 450 000 PW uszkodzeń poprzez wykrywanie okrętów przeciwnika. Nagroda na serwerze głównym: 750 żetonów społeczności | |||
Znaleźć się w pierwszej 10 klanów w swojej grupie w Bitwach morskich. Nagroda na serwerze testu publicznego: 1000 żetonów społeczności |
Każdy kontener Wargaming zawiera 1 dzień konta premium Warships, 3 sygnały Papa Papa oraz 3 sygnały Juliet Charlie.
Jeśli logujecie się do testu publicznego po raz pierwszy, to, począwszy od aktualizacji 0.10.9, następujące premie zostaną przyznane do Waszego konta:
Jeśli stoczyliście co najmniej jedną bitwę na serwerze testu publicznego podczas testów aktualizacji 0.10.9, Wasze konta zostaną skopiowane z serwera głównego na serwer testu publicznego.
Wszystkie informacje dotyczące dołączenia do testu publicznego i zdobycia w nim nagród są dostępne w naszym instruktażu.
ź: WoWs 1, 2