PanzerNews - WoWs: biuletyn deweloperów 0.11.0 i test publiczny

WoWs: biuletyn deweloperów 0.11.0 i test publiczny

Zmiany i nowości w nadchodzącej aktualizacji i test publiczny.

WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie są umowne i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać całkowicie usunięte bądź wprowadzone w innej formie do czasu wprowadzenia aktualizacji. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wprowadzeniu aktualizacji.

Uwaga: nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą odbiegać od tych na serwerze głównym.

Wschodnioazjatyckie krążowniki: część 1

Aktualizacja 0.11.0 wprowadza wschodnioazjatyckie krążowniki z poziomów V–X do wczesnego dostępu. Okręty z nowej gałęzi charakteryzują się działami małego kalibru o dużej szybkostrzelności i potężnymi torpedami głębokowodnymi, ale też dość niską przeżywalnością.

Wszystkie możliwe do zbadania wschodnioazjatyckie krążowniki wyposażone są w wariant Wytwornicy dymu ze skróconym czasem odnowienia, a począwszy od VI poziomu, mają do dyspozycji Obronę przeciwlotniczą. Nowe okręty VII–X poziomu wyposażone są w sprzęt eksploatacyjny Przyspieszacz ładowania torped i od IX poziomu w Grupę naprawczą.

Wczesny dostęp

Wypełnijcie misje bojowe wydarzenia, by zyskać wczesny dostęp do okrętów  V Chungking i  VII Chumphon, a także nowy zasób tymczasowy — żetony wschodnioazjatyckie.

Możecie wymieniać żetony wschodnioazjatyckie na rozmaite przedmioty w Zbrojowni, w tym kolejno dostępne zestawy z okrętami  VI Rahmat i  VIII Harbin, a także stałe kamuflaże Jedwabny świt dla możliwych do zbadania wschodnioazjatyckich krążowników VII–X poziomu oraz inne nagrody.

Liczba żetonów, które można zdobyć, wypełniając misje bojowe, wystarcza do zdobycia okrętu  VI Rahmat i stałego kamuflażu dla  VII Chumphon. Można kupić  X Jinan za dublony po zdobyciu wszystkich kolejno dostępnych zestawów.  IX Sejong dostępny będzie w zestawach losowych za dublony.

Smoczy Port został zaktualizowany, by uczcić przybycie wschodnioazjatyckich krążowników do wczesnego dostępu.

Na serwerze testu publicznego nie można zdobyć wschodnioazjatyckich krążowników.


Wypożyczanie superokrętów w bitwach losowych w aktualizacji 0.11.0

Jak już wspominaliśmy, superokręty ze specjalną mechaniką mają szansę na stałe zagościć w World of Warships, ponieważ cieszą się sporym zainteresowaniem. W przyszłości chcemy rozbudowywać istniejące gałęzie o superokręty. Poza logiką kontynuacji gałęzi, uważamy też, że ze względu na przewagę superokrętów nad swoimi „protoplastami”, nie pasują one do X poziomu.

To duży i ważny krok dla naszej gry. W oparciu o nasze poprzednie doświadczenia chcemy przetestować te zmiany z dużą starannością. Dokładnie przyglądamy się zarówno gromadzonym danym, jak i Waszym opiniom. Bieżący sezon bitew rankingowych pokazał, że superokręty dobrze wpasowują się do gry w jej obecnym kształcie i zostały one ciepło przyjęte przez graczy.

Z tego względu, począwszy od aktualizacji 0.11.0, testowanie superokrętów odbywać się będzie nie tylko w bitwach rankingowych i kooperacyjnych, ale także w bitwach losowych — najpopularniejszym rodzaju bitew w grze. Pozwoli to nam lepiej ocenić aktualny stan superokrętów i dopasować ich kształt tak, by jak najlepiej zaadaptować je do rozwoju gry.

Poza tym, bitwy losowe mają inny format niż bitwy rankingowe — 12 na 12. Przetestowanie superokrętów w tym trybie jest istotne, ponieważ ma on zupełnie inne tempo i intensywność bitwy, co oznacza, że efektywność superokrętów może być inna.

W aktualizacji 0.11.0 superokręty na wypożyczenie dostępne będą w zestawach losowych w Zbrojowni. Tylko okręty IX i X poziomu będą mogły brać udział w bitwach z superokrętami. Na liczbę okrętów danego typu i poziomu nakładane są standardowe ograniczenia.


Bitwy asymetryczne

W aktualizacji tej ponownie wracają bitwy asymetryczne — tymczasowy typ bitwy z różną dystrybucją okrętów i poziomów pomiędzy drużynami.

Zmieniliśmy poziomy okrętów, które poprowadzić można do walki.

Pierwsza drużyna

  • Poziomy: IX oraz X
  • Liczba okrętów: 6–8

Druga drużyna

  • Poziomy: VII oraz VIII
  • Liczba okrętów: 9–12

Jeśli w kolejce czeka zbyt mała liczba graczy, do drużyn mogą zostać dodane boty.

Aby zagrać okrętem IX lub X poziomu, wymagany jest nowy zasób tymczasowy — żetony bitewne. Możecie je zdobyć za wypełnianie misji bojowych w bitwach asymetrycznych za sterami okrętów poziomu VII–VIII.


Poprawki w okrętach podwodnych

Poprawiliśmy mechanikę impulsów sonaru i torped. Okręt podwodny może teraz równocześnie namierzać impulsami sonaru kilka okrętów przeciwnika.

  • Impulsy sonaru, które trafią okręty, są teraz aktywne lub nieaktywne.
  • Po wystrzeleniu torped będą one naprowadzane na sektor z aktywnym impulsem sonaru i będą nadal się na niego naprowadzać, jeśli impuls ten stanie się nieaktywny. Jednocześnie wystrzelone torpedy nie mogą być przekierowane na inny cel.
  • Tylko ostatni impuls sonaru, jaki trafi okręt przeciwnika, może być aktywny.
  • Jeśli okręt ma aktywnie podświetlony sonarem sektor i torpedy się na niego naprowadzają, to stanie się on nieaktywny, gdy impuls trafi inny okręt.
  • Jeśli okręt ma aktywnie podświetlony impulsem sektor i torpedy nie są na niego naprowadzane, to sektor ten zniknie, gdy impuls sonaru trafi inny okręt.

Zmiany te uniemożliwią okrętom podwodnym zmianę celu, na który naprowadzane są ich torpedy, ale dają im możliwość skutecznej walki z kilkoma przeciwnikami jednocześnie.

Zmiany w wykrywalności

  • Okręty podwodne na głębokości operacyjnej mogą teraz wykrywać okręty znajdujące się w obrębie zasłony dymnej w zasięgu pewnego wykrywania.
  • Okręty w zasłonie dymnej mogą teraz wykrywać okręty podwodne znajdujące się na głębokości operacyjnej w zasięgu pewnego wykrywania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego okręty podwodne obarczone były 20-sekundową karą do wykrywalności po użyciu impulsu sonaru.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wykrywalność okrętu przez okręty podwodne wzrastała po wystrzeleniu z dział głównych w obrębie zasłony dymnej.

Test publiczny aktualizacji 0.11.0: Runda 1.

Kapitanowie!

Udział w teście publicznym jest teraz znacznie prostszy — możecie zalogować się za pomocą konta głównego. Aby to zrobić, wybierzcie Test publiczny w sekcji Instancja gry w aplikacji Wargaming Game Center. W nagrodę za uczestnictwo w teście publicznym otrzymacie żetony społeczności. Możecie je wymienić na okręty premium, stałe kamuflaże, Superkontenery i inne cenne przedmioty!

W aktualizacji 0.11.0 czekają na Was bitwy asymetryczne, superokręty w bitwach losowych, wydarzenie Wschodnioazjatyckie krążowniki: część 1 oraz inne nowe funkcje. Rzućcie okiem na biuletyn deweloperów i witajcie w teście! Do zobaczenia na serwerze testu publicznego!

NAPISZ OPINIĘ

Harmonogram rundy 1.

Początek: Cz. 16 Gru. 17:30 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Cz. 16 Gru. 17:30
Koniec: Wt. 21 Gru. 06:30 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Wt. 21 Gru. 06:30

Misje bojowe i nagrody

  • Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na serwerze głównym.
  • Nagrody będą przyznawane na Wasze konto automatycznie w ciągu kilku dni od wprowadzenia nowej wersji.
  • Możecie zdobyć superokręty na serwerze testu publicznego za wypełnianie specjalnych misji bojowych, grając okrętami X poziomu. Więcej szczegółów dostępnych jest w kliencie gry.

Możecie zdobywać żetony społeczności za wypełnianie misji bojowych na serwerze testu publicznego.

Runda
1. 2.
Zdobyć 250 bazowych PD w jednej bitwie losowej lub kooperacyjnej. Nagroda na serwerze głównym: 100 żetonów społeczności
Zdobyć 1000 bazowych PD w bitwach losowych lub kooperacyjnych. Nagroda na serwerze głównym: 200 żetonów społeczności
Zdobyć 8000 bazowych PD w bitwach losowych, grając okrętami podwodnymi. Nagroda na serwerze głównym: 1 kontener Wargaming
Zdobyć 8000 bazowych PD w bitwach losowych, grając superokrętami. Nagroda na serwerze głównym: 800 żetonów społeczności
Zdobyć 70 baretek „Spowodowanie zalania” i „Trafienie torpedą”, grając niszczycielem, krążownikiem lub pancernikiem w bitwach losowych. Nagroda na serwerze głównym: 400 żetonów społeczności
Stoczyć pięć bitew asymetrycznych i zadać co najmniej 50 000 pkt. uszkodzeń w każdej z nich. Nagroda na serwerze głównym: 400 żetonów społeczności
Zdobyć 10 osiągnięć lub Zdobyć sześć osiągnięć „Drednot”, „Kraken uwolniony!”, „Dewastujące uderzenie”, „Duży kaliber” lub „Wsparcie”. Nagroda na serwerze głównym: 350 żetonów społeczności
Wygrać pięć bitew kooperacyjnych, grając okrętami X poziomu oraz zadając co najmniej 30 000 pkt. uszkodzeń w każdej bitwie. Nagroda na serwerze głównym: 250 żetonów społeczności

Każdy kontener Wargaming zawiera 1 dzień konta premium Warships, 3 sygnały Papa Papa oraz 3 sygnały Juliet Charlie.

remie początkowe

  • Koszt badań okrętów i modułów będzie znacznie obniżony.
  • Będziecie mogli resetować umiejętności dowódców za darmo.

Jeśli dołączacie do testu publicznego po raz pierwszy od aktualizacji 0.10.9, zostaniecie nagrodzeni następującymi premiami:

  • Na początku testu publicznego każdy uczestnik na swoim koncie posiadać będzie możliwe do zbadania okręty VI–X poziomu, za których sterami zasiądą dowódcy z 19 punktami umiejętności.
  • 500 000 000 kredytów; 30 000 dublonów; 250 000 jedn. węgla i 90 dni  konta premium Warships.
  • 50 sygnałów wszystkich typów (poza sygnałami specjalnymi), które również zostaną dodane do Waszych kont testu publicznego.

Jeśli stoczyliście co najmniej jedną bitwę na serwerze testu publicznego podczas testów aktualizacji 0.10.11, Wasze konta zostaną skopiowane z serwera głównego na serwer testu publicznego.

Jak wziąć udział

Wszystkie informacje dotyczące dołączenia do testu publicznego i zdobycia w nim nagród są dostępne w naszym instruktażu.

TEST PUBLICZNY: INSTRUKCJE

ź: WoWs 1, 2
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...