hello
WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie są umowne i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać całkowicie usunięte bądź wprowadzone w innej formie do czasu wprowadzenia aktualizacji. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wprowadzeniu aktualizacji.
Uwaga: nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą odbiegać od tych na serwerze głównym.
W aktualizacji 0.11.1 ruszamy z nowym, tymczasowym typem bitwy o nazwie Derby sterowców.
Historycznie te statki powietrzne stanowiły środek transportu dla agentów wywiadu w posiadaniu ważnych wiadomości oraz dyplomatów podróżujących w celu przeprowadzenia tajnych negocjacji na neutralnym gruncie. W nowym typie bitwy Waszym zadaniem będzie powstrzymanie sterowca przeciwnika i upewnienie się, że to Wasz sterowiec jako pierwszy dotrze do punktu docelowego.
Bitwy będą toczone w formacie 12 na 12, okrętami X poziomu.
W każdej drużynie znajdzie się niezniszczalny sterowiec, poruszający się po ustalonej ścieżce. Zadaniem drużyny będzie odeskortowanie własnego sterowca do końca jego drogi, nim zrobią to przeciwnicy, bądź zniszczenie wszystkich okrętów oponentów.
Drużyny mają wpływ na szybkość obu sterowców. Każdy z tych statków powietrznych cechuje się obszarem interakcji o promieniu 3 km, który jest wokół niego wyświetlany. Sterowiec będzie poruszał się szybciej, jeśli w tej strefie będą znajdować się wyłącznie sojusznicze okręty, ale zwolni, jeśli przedrze się do niej choć jedna jednostka przeciwnika.
Na premierę aktualizacji 0.11.1 do gry wejdą dwa nowe superokręty:
Na jednostkach stacjonują dwa typy eskadr: standardowe i taktyczne. Te pierwsze stanowią główną siłę uderzeniową lotniskowca, a gracze są już z nimi obeznani, natomiast drugie to nowy rodzaj broni.
Eskadry taktyczne na pokładzie nowych lotniskowców składają się z samolotów odrzutowych, które mogą poszczycić się wysoką prędkością maksymalną. Cecha ta pozwala im szybko pokonać znaczne odległości, by przeprowadzać błyskawiczne ataki wymierzone w przeciwników. Samoloty odrzutowe lotniskowców Eagle i United States nie mogą zwolnić poniżej prędkości przelotowej, a doładowanie silnika w ich przypadku nie będzie się odnawiać w powietrzu.
Chcemy też zaznaczyć, że eskadry taktyczne tych okrętów najlepiej sprawdzają się w charakterze broni dodatkowej, dlatego też składają się tylko z jednego klucza atakującego. Oznacza to, że ich skuteczność będzie znacznie spadać wraz z każdym utraconym samolotem. Z tego powodu nie mogą być zbyt długo wystawione na ostrzał z dział przeciwlotniczych.
W aktualizacji 0.11.1 powracają Wyzwania osobiste. Waszym celem podczas wydarzenia jest zebranie możliwie jak największej liczby bazowych PD, demonstrując przy tym swoje umiejętności w bitwie i grając okrętami różnych klas i nacji. Więcej szczegółów znajdziecie w specjalnym artykule.
Zaktualizowaliśmy nagrody, a tabela z wynikami zostanie zresetowana dwa tygodnie po wprowadzeniu aktualizacji. Dzięki temu nagrody będą ponownie dostępne dla graczy, którzy osiągnęli już najwyższy poziom.
Nagrody: nowy tymczasowy zasób o nazwie żetony śródziemnomorskie oraz węgiel. Przejdźcie do specjalnej zakładki w Zbrojowni, by wymienić swoje żetony śródziemnomorskie na zestawy z VI Dido i VI Canarias z kamuflażem Atlantycki oraz inne nagrody.
Nagroda ekonomiczna za niszczenie samolotów będzie teraz przydzielana w taki sam sposób jak nagroda za uszkadzanie i niszczenie okrętów. Część kredytów i PD będzie przyznawana nie tylko za zestrzelenie samolotu, ale także za zadanie mu uszkodzeń.
Średnia zyskiwanych zasobów pozostanie bez zmian, ale nagrody będą łatwiejsze do zdobycia.
Koszt uzupełniania amunicji lotniskowca i ataku lotniczego będzie teraz obliczany w odniesieniu do ilości wykorzystanej amunicji, a nie utraconych samolotów.
Kredyty będą wykorzystywane również do uzupełnienia ładunków głębinowych na pokładach niszczycieli i krążowników.
Dzięki tym krokom sprowadzimy koszty uzupełniania amunicji lotniskowców, ataku lotniczego i ładunków głębinowych do poziomu pozostałych typów amunicji.
Przerobiliśmy sposób zdobywania PD przez lotniskowce VIII i X poziomu. Będą teraz zdobywać ich więcej za zatapianie przeciwników, a mniej za uszkadzanie ich.
Dotychczas dobra skuteczność bojowa lotniskowców VIII i X poziomu przynosiła mniejsze nagrody w porównaniu z innymi klasami okrętów. Nawet zatopienie kilku jednostek przeciwnika rzadko stawiało lotniskowce na czele swojej drużyny pod względem zdobytych PD. Teraz wysoka skuteczność w bitwie zapewni większe nagrody.
Całkowicie przerobiliśmy system AI sterujący botami w grze. Nowy system sprawia, że dołączanie botów do różnych typów bitew i scenariuszy w grze jest łatwiejsze i szybsze.
Uprościliśmy działanie algorytmu botów na wszystkich poziomach trudności w pokojach treningowych. Nie spodziewamy się większych zmian w zachowaniu botów w przypadku operacji, bitew kooperacyjnych i różnorodnych trybów tymczasowych. Mimo to, ze względu na ogromną skalę aktualizacji całego systemu AI, ciężko nam ocenić w tym momencie efekt tych zmian. Będziemy bacznie obserwować zachowanie botów i w razie konieczności wprowadzimy kolejne poprawki.
Wraz z premierą aktualizacji 0.11.1 okręty X Grosser Kurfürst oraz X Chabarowsk zostaną zastąpione w swoich drzewach technologicznych odpowiednio jednostkami X Preussen i X Delny.
Więcej szczegółów na temat zmian w drzewie technologicznym znajdziecie w specjalnym artykule.
Test publiczny aktualizacji 0.11.1: Runda 1.
Chcemy Wam przypomnieć, że teraz wzięcie udziału w teście publicznym jest prostsze niż kiedykolwiek — możecie zalogować się za pomocą danych z konta głównego. Aby to zrobić, wybierzcie „Test publiczny” w menu Instancji gry, w aplikacji Wargaming Game Center. W nagrodę za uczestnictwo w teście publicznym otrzymacie żetony społeczności. Można je wymienić na kontenery, stałe i jednorazowe kamuflaże oraz inne pożądane przedmioty!
W aktualizacji 0.11.1 pojawi się nowy tymczasowy typ bitwy — Derby sterowców — a także superlotniskowce, Wyzwania osobiste i inne nowości. Rzućcie okiem na Biuletyn deweloperów i witajcie w teście! Do zobaczenia na serwerze testu publicznego!
Możecie zdobywać żetony społeczności za wypełnianie misji bojowych na serwerze testu publicznego.
Runda | |||
---|---|---|---|
1. | 2. | ||
Zdobyć 250 bazowych PD w jednej bitwie losowej, rankingowej lub kooperacyjnej. Nagroda na serwerze głównym: 100 żetonów społeczności | |||
Zdobyć 1000 bazowych PD w bitwach losowych, rankingowych lub kooperacyjnych. Nagroda na serwerze głównym: 200 żetonów społeczności | |||
Zdobyć 8000 bazowych PD w bitwach losowych, grając superlotniskowcami. Nagroda na serwerze głównym: 1 kontener Wargaming | |||
Stoczyć pięć bitew w trybie Derby sterowców i zadać co najmniej 30 000 pkt. uszkodzeń w każdej z nich. Nagroda na serwerze głównym: 1000 żetonów społeczności | |||
Stoczyć trzy bitwy w ramach operacji i zdobyć co najmniej 3 gwiazdy w każdej z nich. Nagroda na serwerze głównym: 500 żetonów społeczności | |||
Wygrać pięć bitew kooperacyjnych, grając okrętami X poziomu oraz zadając co najmniej 30 000 pkt. uszkodzeń w każdej bitwie. Nagroda na serwerze głównym: 250 żetonów społeczności | |||
Ukończyć grupę misji bojowych Nagrody TP w bitwach losowych lub rankingowych:
|
|||
Rozegrać jedną bitwę w bitwach rankingowych w złotej lidze. Nagroda na serwerze głównym: 1 kontener Wargaming |
Każdy kontener Wargaming zawiera 1 dzień konta premium Warships., 3 sygnały Papa Papa oraz 3 sygnały Juliet Charlie.
Jeśli dołączacie do testu publicznego po raz pierwszy od aktualizacji 0.11.0, zostaniecie nagrodzeni następującymi premiami:
Jeśli stoczyliście co najmniej jedną bitwę na serwerze testu publicznego podczas testów aktualizacji 0.11.0, Wasze konta zostaną skopiowane z serwera głównego na serwer testu publicznego.
Wszystkie informacje dotyczące dołączenia do testu publicznego i zdobycia w nim nagród są dostępne w naszym instruktażu.
ź: WoWs 1, 2