PanzerNews - WoWs: biuletyn deweloperów 0.11.4 i test publiczny

WoWs: biuletyn deweloperów 0.11.4 i test publiczny

Zmiany i nowości w nadchodzącej aktualizacji i test publiczny.

WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie są umowne i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać całkowicie usunięte bądź wprowadzone w innej formie do czasu wprowadzenia aktualizacji. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wprowadzeniu aktualizacji.

Uwaga: Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą odbiegać od tych na serwerze głównym.

Wyścig zbrojeń w bitwach losowych i kooperacyjnych w trakcie testu publicznego

Wyścig zbrojeń to tryb gry, z którym gracze są już bardzo dobrze zaznajomieni. Poprzednio pojawiał się w grze jako osobny typ bitwy lub jako format dla sezonów dawnych bitew rankingowych. Spędziliśmy dużo czasu, ulepszając i rozszerzając ten tryb w oparciu o Wasze opinie i zebrane przez nas statystyki. Ostatnio pojawił się on na serwerze głównym w ramach aktualizacji 0.10.10. W trakcie testu publicznego aktualizacji 0.11.4 Wyścig zbrojeń zostanie wprowadzony do bitew losowych i kooperacyjnych.

Wyścig zbrojeń będzie dostępny wyłącznie w bitwach, w których najwyższym poziomem okrętu będzie IX, X, a także w bitwach z superokrętami. Poza tym tryb ten będzie rozgrywał się wyłącznie na następujących ośmiu mapach: Wody Północy, Śpiący olbrzym, Pętla, Droga wojownika, Pasmo górskie, Ziemia Ognista, Lodowe wyspy i Gorący punkt.

Wraz z dodaniem Wyścigu zbrojeń do bitew losowych i kooperacyjnych dezaktywowaliśmy tryb Epicentrum.

Weźcie udział w testowaniu Wyścigu zbrojeń w bitwach losowych i kooperacyjnych podczas testu publicznego aktualizacji 0.11.4 i dajcie nam znać, co myślicie! Pomoże nam to zdecydować o przyszłości tego trybu na serwerze głównym — na podstawie Waszych opinii i statystyk.


Francuskie krążowniki

Aktualizacja 0.11.4 wprowadza do gry wydarzenie z nowymi francuskimi krążownikami  VIII Cherbourg IX Brest i  X Marseille w świetle jupiterów! Okręty te pojawią się we wczesnym dostępnie na serwerze głównym dopiero po wprowadzeniu aktualizacji. Do tego momentu możecie wziąć udział w testowaniu wydarzenia.

Nowe jednostki znalazły swoje miejsce obok pierwszej gałęzi francuskich krążowników. Główną cechą tych okrętów są działa dużego kalibru (w kategorii jednostek tego typu) zamontowane na dziobie. Ich długi czas przeładowania jest rekompensowany przez sprzęt eksploatacyjny Przyspieszacz ładowania baterii głównej.

Nowe okręty cieszą się wysoką prędkością, którą osiągają dzięki wzmocnionemu, „francuskiemu” sprzętowi Doładowanie silnika.

Pancerz krążowników znakomicie osłania je przed pociskami PP średniego kalibru. Jest jednak wrażliwy na ataki pociskami OB i PPO.

Najlepiej jest angażować się w starcia na średnim i dużym dystansie. Jednak z pomocą dział baterii dodatkowej kal. 139 mm o zwiększonej celności nowe okręty mogą zajść przeciwnikowi za skórę również przy potyczkach w zwarciu.

Port w Marsylii został zaktualizowany.

Włoskie niszczyciele w drzewie technologicznym

Cała gałąź włoskich niszczycieli będzie możliwa do zbadania przez graczy po wprowadzeniu wersji 0.11.4. Więcej szczegółów na temat rozgrywki nowymi włoskimi okrętami znajdziecie w osobnym artykule na naszej stronie internetowej.

Poprawki okrętów podwodnych

Kontynuujemy testowanie okrętów podwodnych. Co zmieniło się w aktualizacji 0.11.4?

  • Wyłączono możliwość wystrzelenia zwykłych torped na maksymalnej głębokości. Od aktualizacji 0.11.2 zwykłe torpedy nie naprowadzają się już na cel pionowo, więc wystrzeliwanie ich z maksymalnej głębokości było nieskuteczne. Z tego powodu wyłączyliśmy tę możliwość.
  • Wyłączono zwiększone tempo wyczerpywania się zdolności zanurzania po wykryciu okrętu podwodnego przez przeciwnika. Doprowadziło to do zmian w powiązanych umiejętnościach dowódcy i ulepszeniach: wprowadzono modyfikator tempa odnawiania zdolności zanurzania zamiast modyfikatora dodatkowego wyczerpywania się zdolności zanurzania. Dodatkowe wyczerpywanie się zdolności zanurzania było bardzo małe i nie miało żadnego wpływu na rozgrywkę okrętami podwodnymi. Zdecydowaliśmy, że pozbędziemy się tej mechaniki, ponieważ wprowadzała ona niepotrzebną komplikację.
  • Efekt poruszającego się impulsu zastąpiono efektem jego emisji, który pokazuje również kierunek. Jeśli okręt podwodny nie był wykryty w trakcie emitowania impulsu, wyświetlany jest efekt w kierunku emisji impulsu sonaru w promieniu kilku kilometrów. Poprzednio wykorzystywany efekt był widoczny i przyciągał uwagę, ale trudno było określić jego źródło. Nowy efekt lepiej pokazuje, w którym miejscu wyemitowany został impuls sonaru. Uwagę graczy wciąż będzie przyciągać wskaźnik uderzenia i dźwięk impulsu rozchodzącego się w pobliżu. Nowy efekt pozwoli łatwiej określić pozycję okrętu podwodnego, który nie został jeszcze wykryty i skuteczniej zaatakować go działami głównymi i atakiem lotniczym z bombami głębinowymi.

Poprawki minimapy

Aby komunikacja w bitwie była wygodniejsza, bardziej zrozumiała i prostsza, zaktualizowaliśmy minimapę. Dodano nowe opcje.

  • Pokazywanie dokładnego położenia w kwadracie. Po dwukrotnym kliknięciu minimapy pokazywane jest konkretne miejsce, nie zaś cały kwadrat.
  • Pokazywanie położenia obiektu. Po dwukrotnym kliknięciu obiektu (okrętów, baz, fortów, uzbrojenia) przesyłany będzie sygnał na minimapie, podobnie jak dla klawiszy (F3 lub F5).
Ustawienia minimapy składają się z dwóch sekcji: Ustawienia okręgów oraz Inne ustawienia.

Azur Lane

W ramach kolejnej fazy współpracy z Azur Lane w World of Warships pojawią się:

  • okręty  III AL Aurora i  IX AL Azuma;
  • specjalne stałe kamuflaże Azur Lane: New Jersey dla  IX Iowa, Azur Lane: Formiddable dla  VIII Indomitable i Azur Lane dla  VIII Shōkaku;
  • dowódcy Bismarck, Zara, Czapajew, Saint-Louis, Formidable, New Jersey;
  • flagi pamiątkowe Azur Lane — Aurora i Azur Lane — Azuma;
  • zaktualizowana zawartość kontenerów premium Azur Lane:
    • 6 jednorazowych wzorów kamuflażu Azur Lane — Siren;
    • jeden z następujących dowódców z 10 pkt. umiejętności: Dunkerque, Jean Bart, Saint-Louis, Prinz Eugen, Roon, Admiral Hipper, Bismark, Littorio, Zara, Shokaku, Yukikaze, Azuma, Yat Sen, Sowieckaja Rossija, Avrora, Czapajew, Belfast, Nelson, Hood, Neptune, Formidable, Baltimore, Enterprise, Cleveland, Montpelier, New Jersey;
    • 12 sygnałów specjalnych jednego typu (Bazyliszek, Wiwerna, Hydra, Smok, Czerwony smok, Lewiatan, Skylla albo Uroboros).

Jeśli gracze mają na swoim koncie kontenery premium Azur Lane, ich zawartość również zostanie zaktualizowana po premierze aktualizacji 0.11.4.

Szczegóły współpracy ogłosimy później.

©2017 Manjuu Co.,Ltd. & Yongshi Co.,Ltd. All Rights Reserved. ©2017 Yostar, Inc. All Rights Reserved.
 

Test publiczny aktualizacji 0.11.4: Runda 1.

Aby wziąć udział, wybierzcie „Test publiczny” w menu Instancji gry, w aplikacji Wargaming Game Center. Dołączcie, by zdobyć masę nagród! Zdobywajcie żetony społeczności i wymieniajcie je na kontenery, stałe oraz jednorazowe kamuflaże, a także inne cenne przedmioty.

Wraz z aktualizacją 0.11.4, dodajemy mnóstwo nowości, w tym Wyścig zbrojeń w bitwach losowych i kooperacyjnych, ulepszenia minimapy oraz dalszą aktualizację okrętów podwodnych. Rzućcie okiem na Biuletyn deweloperów i witajcie w teście! Do zobaczenia na serwerze testu publicznego!

NAPISZ OPINIĘ

Harmonogram rundy 1.

Początek: Cz. 21 Kwi. 18:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 21 Kwi. 18:30
Koniec: Wt. 26 Kwi. 07:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Wt. 26 Kwi. 07:30

Misje bojowe i nagrody

Wykonując misje bojowe na serwerze testu publicznego, będziecie mogli zdobyć żetony społeczności. Żetony społeczności można wymienić na różnorodne nagrody w Zbrojowni, w tym rzadkie stałe kamuflaże, kontenery oraz inne przedmioty w grze. Wszystkie informacje dotyczące żetonów społeczności znajdziecie w osobnym artykule.

Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na serwerze głównym.

Runda
1. 2.
Zdobyć 250 bazowych PD w jednej bitwie losowej lub kooperacyjnej. Nagroda na serwerze głównym: 100 żetonów społeczności
Zdobyć 1000 bazowych PD w bitwach losowych lub kooperacyjnych. Nagroda na serwerze głównym: 200 żetonów społeczności
Zdobyć 8000 bazowych PD w bitwach losowych. Nagroda na serwerze głównym: 1 kontener Wargaming
Zdobyć 8000 bazowych PD za sterami okrętów podwodnych X poziomu w bitwach losowych. Nagroda na serwerze głównym: 1000 żetonów społeczności
Zagrać 5 bitew losowych za sterami okrętów IX lub X poziomu albo superokrętów i zadać przynajmniej 50 000 PW uszkodzeń w każdej z nich. Nagroda na serwerze głównym: 500 żetonów społeczności
Zadać 700 000 PW uszkodzeń okrętom przeciwnika lub pomóc zadać 250 000 PW uszkodzeń przeciwnikom poprzez wykrywanie w bitwach losowych. Nagroda na serwerze głównym: 450 żetonów społeczności
Zdobyć 500 bazowych PD okrętami VI poziomu w bitwach losowych. Nagroda na serwerze testu publicznego: okręty podwodne VI poziomu
Zdobyć 500 bazowych PD okrętami podwodnymi VI poziomu w bitwach losowych. Nagroda na serwerze testu publicznego: okręty podwodne VIII poziomu
Zdobyć 750 bazowych PD okrętami podwodnymi VIII poziomu w bitwach losowych. Nagroda na serwerze testu publicznego: okręty podwodne X poziomu

Każdy kontener Wargaming zawiera 1 dzień konta premium Warships, 3 sygnały Papa Papa oraz 3 sygnały Juliet Charlie.

Premie początkowe

  • Koszt badań okrętów i modułów będzie znacznie obniżony.
  • Będziecie mogli resetować umiejętności dowódców za darmo.

Jeśli dołączacie do testu publicznego po raz pierwszy od aktualizacji 0.11.3, zostaniecie nagrodzeni następującymi premiami:

  • Na początku testu publicznego każdy uczestnik na swoim testowym koncie posiadać będzie wszystkie możliwe do zbadania okręty VI oraz VIII poziomu, za których sterami zasiądą dowódcy z 19 punktami umiejętności.
  • 500 000 000 kredytów; 30 000 dublonów; 250 000 jedn. węgla i 90 dni konta premium Warships.
  • 50 sygnałów wszystkich typów (poza sygnałami specjalnymi), które również zostaną dodane do Waszych kont testu publicznego.

Jeśli rozegraliście co najmniej jedną bitwę na serwerze testu publicznego podczas testów aktualizacji 0.11.3, Wasze konta zostaną skopiowane z serwera głównego na serwer testu publicznego.

Jak wziąć udział

Wszystkie informacje o tym, jak dołączyć do testu publicznego i o warunkach zdobycia nagród są dostępne na naszej oficjalnej stronie w specjalnym artykule.

TEST PUBLICZNY: INSTRUKCJE

ź: WoWs 1, 2
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...