hello
WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie mają charakter umowny i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Do czasu wprowadzenia aktualizacji niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać całkowicie usunięte bądź wprowadzone w innej formie. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wprowadzeniu aktualizacji.
Uwaga: Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą odbiegać od tych na serwerze głównym.
Z przyjemnością przedstawiamy nową klasę okrętów — okręty podwodne! Ciężko pracowaliśmy podczas testów nad przygotowaniem okrętów podwodnych do ich finalnego wprowadzenia. Na podstawie wyników testu, statystyk i informacji od graczy podrasowaliśmy ich mechanikę i sposoby ich oddziaływania na inne klasy okrętów.
Po ostatniej rundzie zmian w tej klasie okrętu jesteśmy przekonani, że okręty podwodne w swoim obecnym stanie dobrze wpasują się do rozgrywki World of Warships i są gotowe do wprowadzenia do gry na stałe. Amerykańskie i niemieckie okręty podwodne będą pierwszymi pełnoprawnymi reprezentantami tej klasy, które wypłyną (lub zanurzą się!) w grze.
Niemieckie i amerykańskie okręty podwodne VI i VIII poziomu pojawią się we wczesnym dostępie. Można je zdobyć z kolejno dostępnych zestawów w Zbrojowni w zamian za żetony podwodne.
Żetony te można zdobyć za wypełnianie Wyzwań osobistych, które czekają na Was w aktualizacji 0.11.9; w zamian za żetony społeczności i z losowych zestawów za dublony.
Okręty podwodne również można zdobyć z nowych kontenerów Podwodnych.
Będziecie mogli zresetować umiejętności swoich dowódców, jeśli tego chcecie i usunąć za darmo ulepszenia podczas pierwszych 2 tygodni po wprowadzeniu aktualizacji 0.11.9. Aby automatycznie zresetować za darmo umiejętności wszystkich Waszych dowódców, musicie kliknąć przycisk w specjalnym artykule na naszej stronie.
Przez kilka aktualizacji po wprowadzeniu w aktualizacji 0.11.9 nie planujemy wprowadzać znaczących zmian w rozgrywce okrętami podwodnymi, ich ustawieniach i sposobie, w jaki oddziałują na inne klasy okrętów, o ile nie będzie nagłej potrzeby, by tak zrobić. Pozwoli im to na wkręcenie się do gry i da szansę graczom na przystosowanie się do nowej klasy okrętów. W międzyczasie będziemy w stanie zebrać jak najbardziej aktualne i dokładne statystyki. Równocześnie nadal będzie można zastosować małe zmiany balansu, o ile będą potrzebne.
Wyzwania osobiste ponownie staną się dostępne podczas aktualizacji 0.11.9. W tej edycji zaktualizowaliśmy interfejs, a także zróżnicowaliśmy kryteria ukończenia misji.
Tak jak do tej pory, wyzwania osobiste podzielono na 2 dwutygodniowe etapy. Podczas pierwszego etapu będziecie musieli zdobywać baretki; drugi stanie pod znakiem gromadzenia bazowych PD. W przyszłych edycjach zostaną dodane nowe warunki, jak zadane uszkodzenia.
W nagrodę za wykonywanie misji będziecie otrzymywać żetony podwodne, które są wymagane do zdobycia okrętów podwodnych we wczesnym dostępie, a także węgiel.
Specjalna operacja Wilcze stado poświęcona jest wprowadzeniu okrętów podwodnych. Pozwoli graczom na zmierzenie się z nową klasą okrętów i jej stylem gry.
Operacja jest inspirowana prawdziwymi wydarzeniami z II wojny światowej — okrętami podwodnymi, polującymi na konwoje.
Gracze powalczą siedmiu na siedmiu za sterami okrętów podwodnych VI i VIII poziomu.
Konwój przeciwnika ze strategicznym ładunkiem przebija się poprzez neutralne wody. Eskadra bojowa rusza na pomoc konwojowi.
Waszym celem jest przełamanie linii eskortujących grup okrętów wojennych i zniszczenie transporterów, zanim te dotrą do swojego celu i spotkają się ze swym wsparciem. Podczas operacji eskadra okrętów podwodnych otrzyma wsparcie z powietrza ze strony sojuszniczych samolotów.
Przywróciliśmy efekt ruchu impulsu sonaru, emitowanego przez okręty podwodne. Spisywał się dobrze w przyciąganiu uwagi zarówno namierzonego gracza, jak i jego sojuszników w stronę atakującego okrętu podwodnego. W połączeniu z efektem emitowania impulsu, który pojawia się na powierzchni wody, umożliwi Wam dokładniejsze zlokalizowanie okrętu podwodnego i przeprowadzenie skuteczniejszego ataku.
Dodano nowe baretki dla bomb głębinowych. Będą wyraźniej ukazywały skuteczność zrzutu bomb wobec okrętów podwodnych:
Baretka „Trafienie w cel” jest przyznawana, gdy okręt podwodny otrzyma pełne uszkodzenia za sprawą bomby głębinowej. | |
Baretka „Uszkodzenia od eksplozji” jest przyznawana, gdy okręt podwodny otrzyma częściowe uszkodzenia od bomby głębinowej. |
Wszystkie lotniskowce od VI poziomu wzwyż otrzymają wariant automatycznego ataku lotniczego bombami głębinowymi. Nie będzie służył jako narzędzie do polowania na okręty podwodne; stanowi jedynie środek obronny lotniskowców przeciw okrętom podwodnym, który działa, gdy Kapitan okrętu kontroluje eskadry.
Atak lotniczy bombami głębinowymi aktywuje się, gdy okręt podwodny lub ślady jego obecności, jak plamy oleju na wodzie lub skutek użycia sonaru, zostaną wykryte w zasięgu działania uzbrojenia. Atak lotniczy będzie przeprowadzany z użyciem wszelkich niezbędnych śladów. Jednocześnie okręty podwodne będą miały okazję uniknąć go, o ile w porę efektywnie będą manewrować.
Operacje Uwolnić Transylwanię i Promień światła w ciemnościach czekają w tym roku na graczy jako część obchodów Halloween.
Operacja Uwolnić Transylwanię będzie dostępna jako operacja tygodnia w pierwszym tygodniu aktualizacji; Promień światła w ciemnościach — w drugim. Gracze będą mogli ukończyć je w dywizjonie w trakcie aktualizacji 0.11.9. Obie operacje będą dostępne na normalnym poziomie trudności. Standardowe operacje będą dostępne do wykonania podczas aktualizacji 0.11.9 wyłącznie w ramach dywizjonu. Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 0.11.10 operacje tygodnia ponownie zostaną zastąpione przez operacje losowe.
Aktualizacja stanie również pod znakiem powrotu tymczasowego trybu bitew po zmierzchu, który jest znany graczom od Halloween 2018, z niewielkimi poprawkami graficznymi. Odświeżmy sobie główne zasady tego wydarzenia!
Dwie siedmioosobowe drużyny stają naprzeciw siebie za sterami specjalnych okrętów na mapie z operacji Promień światła w ciemnościach. Głównym celem jest zniszczenie wszystkich okrętów przeciwnika. Jednocześnie obszar wody jest stopniowo opanowywany przez plugastwo, a bezpieczny dla okrętów obszar nieustannie się kurczy. Okręty poza bezpieczną strefą otrzymują uszkodzenia zależne od klasy okrętu.
Bitwy po zmierzchu będą dostępne 2 tygodnie po wprowadzeniu aktualizacji 0.11.9.
Liczne talenty, umiejętności i ulepszenia unikalnych dowódców zostały zaktualizowane, aby lepiej je zbalansować i zwiększyć ich wszechstronność. Szczegółowe informacje są dostępne na naszym blogu deweloperskim.
Wprowadziliśmy też pewne poprawki w interfejsie ekranu Umiejętności dowódcy i sekcji Szczegóły umiejętności. Od teraz w Rezerwie można zobaczyć dostępnych dowódców wszystkich nacji, bez znaczenia, czy Kapitanowie posiadają okręty tych nacji, czy też nie.
Test publiczny aktualizacji 0.11.9: Runda 1.
Udział w teście publicznym to doskonały sposób na zdobycie kontenerów z okrętami premium, stałymi i jednorazowymi kamuflażami oraz innych cennych przedmiotów. Wszystkie informacje o tym, jak dołączyć do testu publicznego, są dostępne na naszej oficjalnej stronie w specjalnym artykule.
Aktualizacja 0.11.9 wprowadza amerykańskie i niemieckie okręty podwodne we wczesnym dostępie, operację Wilcze stano, obchody Halloween oraz inne nowe funkcje. Rzućcie okiem na Biuletyn deweloperów i witajcie w teście! Do zobaczenia na serwerze testu publicznego!
Możecie zdobywać żetony społeczności wykonując kolejne misje bojowe na serwerze testu publicznego. Wymienicie je na różnorodne nagrody w Zbrojowni, w tym rzadkie stałe kamuflaże, kontenery i inne przedmioty w grze.
Na początku testu publicznego na Wasze konta na serwerze testowym przyznane będą następujące przedmioty: amerykańskie i niemieckie okręty podwodne VI, VIII i X poziomu oraz okręty z bitwy po zmierzchu oraz operacji Uwolnić Transylwanię i Promień światła w ciemności.
Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na serwerze głównym.
Runda | |||
---|---|---|---|
1. | 2. | ||
Zdobyć 250 bazowych PD w jednej bitwie losowej lub kooperacyjnej. Nagroda na serwerze głównym: 100 żetonów społeczności. | |||
Zdobyć 1000 bazowych PD w bitwach losowych lub kooperacyjnych. Nagroda na serwerze głównym: 200 żetonów społeczności. | |||
Zdobyć 8000 bazowych PD w bitwach losowych. Nagroda na serwerze głównym: 1 specjalny kontener Taktyczny. | |||
Zdobyć 5000 bazowych PD w bitwie po zmierzchu, grając okrętami: Razorworm, Scarab, Varg, Steel rat, Rasputin. Nagroda na serwerze głównym: 1000 żetonów społeczności. | |||
Wypełnić 10 zadań pobocznych w operacji Wilcze stado. Zadania będą wliczane w postępy, tylko jeśli operacja zakończy się sukcesem. Nagroda na serwerze głównym: 400 żetonów społeczności. | |||
Zdobyć 4000 bazowych PD okrętami podwodnymi w bitwach losowych. Nagroda na serwerze głównym: 400 żetonów społeczności. | |||
Wypełnić 10 zadań pobocznych w operacji Uwolnić Transylwanię. Nagroda na serwerze głównym: 250 żetonów społeczności. | |||
Wypełnić 10 zadań pobocznych w operacji Promień światła w ciemnościach. Nagroda na serwerze głównym: 250 żetonów społeczności. | |||
Spełnić jeden z poniższych warunków:
|
Każdy specjalny kontener Taktyczny zawiera 1 dzień konta premium Warships, 2 jednorazowe premie ekonomiczne +300% wolnych PD za bitwę oraz 3 sygnały Juliet Charlie.
Serwer testu publicznego będzie także oferować specjalne misje bojowe, które zapewnią nagrody na serwerze głównym.
Zdobądź 1000 bazowych PD w bitwach losowych lub kooperacyjnych i w bitwie po zmierzchu.
Nagroda na serwerze głównym: 1000 jedn. węgla; 2500 wolnych PD; 200 żetonów społeczności; 500 000 kredytów.
Codzienna misja bojowa jest dostępna tylko w drugim i trzecim dniu każdej rundy testu publicznego. Misja jest aktualizowana o godz. 02:00 UTC.
Część 1. |
---|
Wygrać 2 bitwy. |
Część 2. |
Zdobyć 1500 bazowych PD. |
Część 3. |
Zadać 150 000 pkt uszkodzeń okrętom przeciwnika. |
Część 4. |
Zniszczyć 3 okręty przeciwnika. |
Nagroda finałowa na serwerze głównym: 5000 wolnych PD; 700 jedn. węgla; 800 000 kredytów; 10 000 elitarnych PD dowódcy.
Łańcuch misji bojowych można ukończyć w bitwach losowych lub operacjach i jest on możliwy do wypełnienia trzy razy dziennie w następujących godzinach: 11:00–15:00 UTC; 17:00–21:00 UTC; 23:00–03:00 UTC. Możecie ukończyć misje we wszystkich trzech oknach czasowych i trzykrotnie zdobyć nagrody podczas jednego dnia.
Jeśli dołączacie do testu publicznego po raz pierwszy od aktualizacji 0.11.8, zostaniecie nagrodzeni następującymi premiami:
ź: WoWs 1, 2Jeśli rozegraliście co najmniej jedną bitwę na serwerze testu publicznego podczas testów aktualizacji 0.11.8, Wasze konta zostaną skopiowane z serwera głównego na serwer testu publicznego.