PanzerNews - WoWs: derby sterowców, cz.II

WoWs: derby sterowców, cz.II

Aktualizacja 0.11.1 daje zielone światło nowemu typowi bitwy pod kryptonimem „Derby sterowców”.

Statki powietrzne stanowiły niegdyś środek transportu dla agentów wywiadu przenoszących ważne wiadomości oraz dyplomatów podróżujących w celu przeprowadzenia tajnych negocjacji na neutralnym gruncie. W nowym typie bitwy Waszym zadaniem będzie opóźnienie sterowca przeciwnika i zapewnienie, by to Wasz sterowiec jako pierwszy dotarł do punktu docelowego.

Zasady

Początek: Cz. 17 Lut. 06:00 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Cz. 17 Lut. 06:00
Koniec: Cz. 17 Mar. 06:00 CET (UTC+1) / Twój czas lokalny: Cz. 17 Mar. 06:00

Mapy: Lodowe wyspy, Gorący punkt, Droga wojownika, Okruchy, Estuarium, Trójząb oraz Morze nadziei.

Bitwy toczone będą okrętami X poziomu w formacie 12 na 12.

Można grać w pojedynkę lub w dywizjonie złożonym z maksymalnie trzech graczy.

Do każdej drużyny należy niezniszczalny sterowiec, który porusza się po ustalonej ścieżce. Zadaniem Waszej drużyny jest odeskortowanie własnego sterowca do końca jego drogi, nim zrobią to przeciwnicy, bądź zniszczenie wszystkich okrętów oponentów.

Trasy oraz położenie sterowców widoczne są dla obu drużyn na minimapie. Specjalny pasek pomoże Wam zorientować się, jak długa droga pozostała obu sterowcom do ich punktów docelowych.

Obie drużyny mogą wpływać na szybkość obu sterowców. Każdy z tych statków powietrznych cechuje się obszarem interakcji o promieniu 3 km, który jest wokół niego wyświetlany. Sterowce będą się poruszały szybciej, jeśli w tej strefie będą znajdować się wyłącznie sojusznicze okręty, ale zwolnią, jeśli choć jednej jednostce przeciwnika uda się do niej przedrzeć.


Osiągnięcia i misje bojowe

Wasze sukcesy w Derby sterowców zostaną nagrodzone specjalnymi, tematycznymi osiągnięciami:

Nazwa osiągnięcia Warunek
Wydarta chwała Wygraj poprzez zniszczenie wszystkich okrętów przeciwnika, gdy jego sterowiec będzie bliski ukończenia swojej trasy.
Kula u nogi W sposób ciągły spowalniaj sterowiec przeciwnika przez minutę.
Niezmordowany Wygraj poprzez nieustanne przyspieszanie sprzymierzonego sterowca przez 5 minut.
Działaj i przeciwdziałaj W sposób ciągły przyśpieszaj sojuszniczy sterowiec, spowalniając jednocześnie statek powietrzny przeciwników.
Fotofinisz Wygraj, doprowadzając sprzymierzony sterowiec do punktu docelowego z minimalnym prowadzeniem nad sterowcem przeciwnika, jednocześnie przyspieszając sprzymierzony sterowiec lub spowalniając sterowiec drużyny przeciwnej w chwili zakończenia bitwy.
 

Ze względu na specyfikę typu bitwy możecie zdobyć te osiągnięcia wyłącznie w Derby sterowców.

Otrzymacie także dostęp do specjalnych codziennych i tygodniowych misji, które wypełnić można będzie w Derby sterowców. Wygrywajcie i zdobywajcie bazowe PD, by zgarnąć żetony społeczności. Szczegółowe informacje o warunkach ukończenia misji można znaleźć w kliencie gry.


Super Zeppelin: od kuchni

Aby zrealizować nasz pomysł, potrzebowaliśmy znacznika, który byłby widoczny z każdego miejsca na mapie. Dodatkowo, znacznik ten musi się poruszać. Wszystko to poprowadziło nasze myśli ku statkom powietrznym. Mieliśmy już kilka aerostatów, z których najbardziej rozpoznawalnym był Zeppelin LZ-127. Jednak nawet mierzący niemal 237 metrów gigant nie był wystarczająco duży na nasze potrzeby.

Zwykłe podwojenie rozmiarów sterowca byłoby drogą niegodną prawdziwych koneserów historycznego realizmu i szanujących się inżynierów. Musieliśmy więc pilnie zaprojektować zupełnie nowy sterowiec. Nadaliśmy mu nazwę „Super Zeppelin”.

Nowy gigant ma 519 metrów długości i 67 metrów średnicy. Aby go zbudować, użyliśmy tych samych elementów projektowych, co dla prototypu. To jasne, że taki sterowiec nie mógł się pomieścić w istniejących hangarach, ale mógłby taki powstać na otwartej i płaskiej przestrzeni, podobnie jak przy budowie okrętów.

Przeznaczeniem takiego monstrum mogło być regularne kursowanie do Ameryki Południowej, z którą Niemcy aktywnie budowali relacje od początku XX wieku. Stworzyliśmy więc sterowiec towarowo–pasażerski z dwupoziomową gondolą kontrolną i lożą obserwacyjną na szczycie kadłuba oraz z dużym przedziałem towarowym blisko środka ciężkości. Dopuszczalna ładowność Super Zeppelina wynosiłaby ok. 150 ton, a jego masa „na pusto” to ok. 450 ton.

Aby utrzymywać prędkość zbliżoną do 120 km/h, liczba silników musiała zostać zwiększona czterokrotnie, co daje w sumie 20 jednostek Maybach VL II. Model musieliśmy opracować szybko, ale projekt był szczegółowo przemyślany. Na przykład, stworzyliśmy rozkładane rampy w przedziale ładunkowym, żeby ciężarówki mogły do niego wjeżdżać i rozładowywać towar przy pomocy żurawia lub specjalnych ładowarek. Dzięki temu mamy marker, jakiego chcieliśmy, będący jednocześnie realistycznym obiektem, pasującym do środowiska World of Warships.

ź: WoWs
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...