hello
Waszym zadaniem będzie opóźnienie wrogiego sterowca przy jednoczesnym podejmowaniu działań, dzięki którym Wasz statek powietrzny jako pierwszy dotrze do wyznaczonego celu. Możecie osiągnąć zwycięstwo również poprzez zatopienie wszystkich okrętów przeciwnika.
Począwszy od aktualizacji 12.8, Eskorta sterowców stanie się jednym z dostępnych trybów gry w bitwach losowych. Ponieważ Eskorta sterowców miała uprzednio swoje dwie odsłony, jako osobny typ bitwy, wielu graczy powinno już znać ten nowy tryb gry.
Eskorta sterowców została dobrze przyjęta przez naszą społeczność, były jednak pewne obawy co do zaimplementowania jej do bitew losowych — wzięliśmy sobie do serca opinie graczy i będziemy czynnie monitorować wprowadzenie jej do gry. W razie konieczności będziemy mogli zmniejszyć częstotliwość jej występowania w bitwach losowych, a także zmniejszyć liczbę map dostępnych dla tego trybu. Naszym celem jest urozmaicenie bitew losowych bez wydłużania czasu spędzonego w kolejce do dodatkowego trybu gry, będziemy więc rewidować nasze poczynania, stale przyglądając się liście trybów w bitwach losowych.
Nowy tryb bitwy losowej odbywać się będzie w formacie 12 na 12 okrętami VII–X poziomu i superokrętami wszystkich klas.
Podczas bitwy okręty po obu stronach mogą wpływać na prędkość sojuszniczego lub wrogiego sterowca, przebywając w ich pobliżu, w granicach interaktywnego obszaru:
Eskorta sterowców dostępna będzie na następujących mapach: Północ, Gorący punkt, Lodowe wyspy, Okruchy, Morze nadziei, Rozbicie, Trójząb, Droga wojownika i Estuarium. Eskorta sterowców stanie się również dostępna jako jeden z możliwych do wyboru trybów w bitwach treningowych.