hello
Okręty podwodne są obecne w bitwach rankingowych i kooperacyjnych od niemal dwóch miesięcy. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za wszystkie rozegrane przez Was bitwy jak i Wasze opinie. Poprzez uczestnictwo w bitwach i dzielenie się z nami Waszymi uwagami, pomogliście nam zdecydować, jakie kroki w rozwoju okrętów podwodnych powinniśmy teraz podjąć.
Na podstawie zebranych danych oraz opinii graczy zaplanowaliśmy liczne zmiany, które wprowadzimy w przyszłości. Pierwszą z nich będzie dodanie w aktualizacji 0.10.9 uzbrojenia przeciwko okrętom podwodnym do wszystkich krążowników i pancerników poziomów V–X, z wyjątkiem okrętów hybrydowych i holenderskich krążowników.
Zdajemy sobie sprawę, że wprowadzenie uzbrojenia ZOP na dużej liczbie jednostek może mieć znaczny wpływ na skuteczność okrętów podwodnych, więc wprowadziliśmy szereg zmian balansu dla tej nowej klasy:
Zmniejszono tempo wyczerpywania zdolności zanurzania w przypadku wykrycia okrętu podwodnego. Zwiększenie tempa wyczerpywania zdolności zanurzania w aktualizacji 0.10.8 znacznie wpłynęło na komfort gry tą klasą, , a także na jej efektywność. Aby zmniejszyć oddziaływanie wykrycia okrętów podwodnych na ich rozgrywkę, zredukowaliśmy tempo wyczerpywania zdolności zanurzania po wykryciu tych jednostek.
Zmieniliśmy również ustawienia kontrolowanych przez AI okrętów podwodnych w bitwach kooperacyjnych i treningowych. Sterowane przez AI okręty podwodne będą teraz aktywniejsze w bitwie. Zapobiegnie to sytuacjom, gdy bitwa trwa zbyt długo, ponieważ gracze muszą zlokalizować i zniszczyć ostatni okręt podwodny przeciwnika.
Kolejnym krokiem w testowaniu okrętów podwodnych jest dodanie ich do bitew losowych. Pomoże nam to precyzyjnie ocenić ich stan i zebrać opinie od większej liczby graczy. Innym ważnym elementem testowania jest sprawdzenie rozgrywki okrętami podwodnymi w formacie 12 na 12, który cechuje się zauważalnie odmiennym tempem i zagęszczeniem prowadzonych walk, niż w przypadku bitew rankingowych.
Co więcej, dodanie wypożyczanych okrętów podwodnych do bitew losowych pozwoli większemu gronu graczy wypróbować nową klasę okrętów, przyzwyczaić się do właściwego im stylu rozgrywki lub wypracować własne strategie ich zwalczania. Pomoże to również przeciwdziałać sytuacji, w której kolejki do bitwy będą zapełnione okrętami podwodnymi — gdy te zostaną już na stałe dodane do gry — ponieważ będą one najczęściej wybierane przez graczy zainteresowanych nową klasą.
Możecie otrzymać okręty podwodne na 7-dniowe wypożyczenie poprzez wypełnianie kolejno dostępnych misji bojowych, które są aktualizowane co 2 tygodnie.
Taka oferta okrętów podwodnych pomoże nam uważnie śledzić ich liczbę na naszych morzach oraz zapobiec wydłużonym czasom oczekiwania w kolejce. Poza tym zamierzamy uważnie obserwować okręty podwodne w bitwach losowych, by móc szybko reagować, jeśli ich obecność w tym trybie gry będzie niekorzystnie wpływać na rozgrywkę.
Uzbrojenie Atak lotniczy bombami głębinowymi zostało dodane do wszystkich krążowników i pancerników V–X poziomu, poza jednostkami hybrydowymi i holenderskimi krążownikami, które nie posiadają uzbrojenia do zwalczania okrętów podwodnych. Jednocześnie zmieniono zasięg Ataku lotniczego bombami głębinowymi dla wszystkich pancerników, które posiadały już to uzbrojenie.
Ulepszenie Modyfikacja 1 ataku lotniczego zostało dodane na 4. miejscu dla krążowników i pancerników z poziomów VI–X, które posiadały już uzbrojenie Atak lotniczy bombami głębinowymi.
Szykujcie się na zanurzenie, powodzenia! ź: WoWs