hello
Zdecydowaliśmy się na to, by zwiększyć komfort w porcie i dodać więcej naturalnych tonów i dźwięków, które intuicyjnie dopasują się do animacji elementów interfejsu.
Gdy klikniecie przycisk w menu, poczujecie jego „wagę” i przeznaczenie. Krótkie, energiczne dźwięki towarzyszą animacjom i tworzą wrażenie, że wszystkie elementy na ekranie są pod ręką i skore do działania.
Styl graficzny uniwersum World of Warships znacznie zmienił się przez lata. Pojawiły się nowe elementy — przyciski, okna wyświetlające różne informacje itp. Ważne jest, by dźwięki w tle również ewoluowały.
Podczas prac nad obecną aktualizacją przyświecały nam trzy główne cele:
Nasze nowe podejście do dźwięku w grze oparliśmy na kilku wytycznych:
Każdy stworzony dźwięk jest częścią szerszego ekosystemu dźwięków, który działa jak jeden organizm.
Istniejące dźwięki tła osiągnęły granice swojego potencjału, więc musiały zostać przerobione i odświeżone.
Czasem nie pasowały do funkcji, animacji i kształtu przycisku. Naprawiliśmy to.
Niektóre ekrany w grze nie miały wcale dźwięków przycisków, przez co całkowicie pozbawiały graczy reakcji dźwiękowych. Ten problem również naprawiliśmy.
Wszystkie nowe i stare elementy interfejsu wykorzystywały dawniej ten sam dźwięk. Zmieniliśmy to — teraz w grze mamy dwa rodzaje dźwięków interfejsu:
Staramy się stworzyć wygodne środowisko dla graczy i sprawić, że obcowanie z interfejsem w grze będzie pod względem dźwiękowym dostarczać pozytywnych i przyjemnych odczuć. Aby osiągnąć pożądany efekt, zdecydowaliśmy się zamiast twardych, metalicznych dźwięków pójść w stronę skojarzeń z czymś bezpiecznym i przyjemnym. Jako podstawy zaktualizowanych dźwięków tła użyliśmy dźwięków naturalnych materiałów i zjawisk, takich jak kamyki, piasek, granit, fale morskie, szum liści itd.
Mamy nadzieję, że te i inne zmiany spodobają się Wam i uprzyjemnią Wam rozgrywkę.
ź: WoWsMożecie zmienić ustawienia dźwięku w odpowiednim menu. Więcej o ustawieniach przeczytacie w specjalnym artykule na naszej stronie internetowej.