hello
Nasz zespół pracuje codziennie, by uczynić grę jeszcze ciekawszą i atrakcyjniejszą. Ta skrupulatna praca kształtuje naszą ulubioną grę od wielu lat.
Wprowadziliśmy daleko idące ulepszenia na następujących mapach: Łzy pustyni, Pułapka, Droga wojownika i Wyspy Salomona. Dodaliśmy szczegółowe tekstury, zmieniliśmy pogodę, efekty wizualne i świat podwodny, a także starannie przerobiliśmy wiele innych detali.
Poprawiliśmy sposób wyświetlania śniegu i piasku na wyspach, dodaliśmy też efekt śniegu pokrywającego okręty przy odpowiedniej pogodzie.
Kamuflaże samolotów pasują teraz do okrętów, z których wystartowały. Efekt ten obejmuje wszystkie rodzaje samolotów w grze, w tym eskadry lotniskowców, jak również myśliwce, samoloty zwiadowcze i grupy ataku lotniczego.
Przerobiliśmy stronę wizualną świata podwodnego. Okręty i środowisko pod wodą wyglądają teraz bardziej naturalnie i malowniczo. Poprawiliśmy też wygląd oddalonych obiektów podwodnych widocznych w trybie lornetki.
Nasze prace nad ulepszeniem otoczenia nie odwiodły nas jednak od okrętów — wprowadziliśmy poprawki do tekstur i geometrii następujących jednostek: VIII Massachusetts, I Eritrea, IX Friedrich der Grosse, III Valkyrie, VI Dido, X Forrest Sherman, X Grosser Kurfürst, IX Friesland, X Puerto Rico, X Thunderer, X Zaō, X Worcester, III Vampire, I Hashidate, VII Haida, X Somers, VII Nueve de Julio, VIII Orkan, IX Jutland, IX Neustrashimy, V HSF Hiei, VI Karl von Schönberg, V Hill, ★ Eagle.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tym, jak nasz zespół deweloperski pracuje nad upiększaniem World of Warships, koniecznie obejrzyjcie osobny film poświęcony zmianom graficznym.
ź: WoWsZasubskrybujcie nasz kanał na YouTube i włączcie powiadomienia, by niczego nie przegapić!