PanzerNews - WoWs: rozkład jazdy na rok 2022

WoWs: rozkład jazdy na rok 2022

Spójrzmy wspólnie na biurka naszych deweloperów, by zobaczyć, co dla Was szykujemy na pierwszą połowę 2022 roku!

Przypominamy, że wszystkie informacje zawarte w tym dokumencie są umowne. Ogłaszane tu zmiany i nowości mogą ulec kilkukrotnym modyfikacjom w trakcie testów. Podczas każdej z rund testowania będziemy bacznie przyglądać się Waszym komentarzom i opiniom. Przejdźmy zatem do szczegółów! Aby zobaczyć informacje, kliknijcie konkretną sekcję.

1

Okręty

W zeszłym roku dodawane przez nas okręty w drzewie technologicznym były inspirowane historią europejskiego i radzieckiego okrętownictwa. W roku 2022 odważnie wkroczyliśmy na nowe obszary. Wraz z aktualizacją 0.11.0 na nasze morza wpłynęły wschodnioazjatyckie krążowniki we wczesnym dostępie. Jesteśmy przekonani, że nowe okręty dodadzą sporo różnorodności do bitew morskich i będą lubiane przez naszych graczy z całego świata.

Reprezentacja różnych nacji w naszej grze zwiększa się — Hiszpania dołącza do zabawy. Pierwszym okrętem nowej nacji jest  VI Canarias.

Niemieckie pancerniki oraz radzieckie niszczyciele dostają nowych przedstawicieli, gdyż  X Preussen i  X Delny zajmą miejsce okrętów  X Grosser Kurfürst i  X Chabarowsk. Nowe jednostki lepiej pasują do pozostałych okrętów swoich gałęzi pod względem postępu i rozgrywki. Przeczytajcie wszystkie szczegóły tutaj.

Wydarzenia w grze

Obchody Chińskiego Nowego Roku to już w World of Warships tradycja. A w tym roku przygotowaliśmy z tej okazji coś naprawdę wyjątkowego!

To nowe tymczasowe wydarzenie w grze o nazwie „Derby sterowców”. Każda drużyna musi odeskortować własny sterowiec do punktu docelowego. Sterowców nie można uszkodzić i poruszają się one z ustaloną prędkością, jednak obecność sojuszniczych lub wrogich okrętów w obszarze interakcji wokół statku powietrznego może go spowolnić lub przyśpieszyć.

Przez określony czas dostępne będą również bitwy asymetryczne — niestandardowy tryb gry oparty o nierówny podział okrętów w drużynach. Klasy i liczby okrętów są dobierane w taki sposób, by siły obu stron w bitwie były do siebie możliwie jak najbardziej zbliżone.

2

Okręty

Jak wygląda Wasz idealny wieczór? Według nas w jego skład wejdzie kawałek przepysznej pizzy prosto z piekarnika, kubek gorącego cappuccino i wczesny dostęp do włoskich niszczycieli. Na ich pokładach znajdują się Wysokoprężne wytwornice dymu, a także charakterystyczne włoskie pociski PPO wraz z pociskami OB.

Pod koniec wiosny zapowiada się również zasilenie francuskiej floty. Druga gałąź francuskich krążowników zaoferuje Wam nowe, ekscytujące doświadczenia z rozgrywki. Już przebieracie nogami, by poznać szczegóły? Jeśli tak, to dodajcie blog deweloperów do swoich ulubionych stron.

Jeśli testowanie superokrętów zakończy się sukcesem i dostarczy dobrych rezultatów, to już tej wiosny poszerzymy istniejące gałęzie, dodając do nich własne, charakterystyczne superokręty.

Testowanie okrętów podwodnych zostanie wznowione. Los nowej klasy okrętów będzie zależał od wyników testu.

Wydarzenia w grze

Przywracamy wydarzenie Dzika fala. Witajcie ponownie w postapokaliptycznym świecie! Kraina szabrowników przeszukujących opustoszałe ruiny niegdyś kwitnącej cywilizacji, a obecnie obszar wojenny, który stał się domem dla okrętów pechowych na tyle, by przetrwać kataklizm. Pracujemy nad wyglądem okrętów, by łatwiej Wam było zidentyfikować, do jakiej frakcji należy jawiący się na morzu przeciwnik.

Nowy tryb o nazwie „Statki” — miniaktywność w World of Warships, inspirowana klasyczną grą — oferuje nowy sposób na zdobycie różnorodnych nagród. Zasady są proste — zagracie na siatce 2D, na której znajdować się będą okręty floty każdego z graczy. Waszym zadaniem będzie odnalezienie i zniszczenie jednostek przeciwnika, a po drodze zdobywać będziecie różnorodne bonusy oraz nagrody.

Uwielbiany przez wielu z Was tryb Wyścig zbrojeń zostanie przerobiony i ulepszony według Waszych sugestii. Pojawi się jako kolejny z możliwych typów bitwy losowej. Będziecie mogli wzmacniać swój okręt w trakcie bitwy, co poskutkuje wieloma niespodziankami i doda więcej różnorodności do rozgrywki.

Zastanawiacie się co ze Stocznią? Aktywność skupiona na etapowym konstruowaniu okrętu zajmuje należne jej miejsce w naszym rozkładzie jazdy. Będziecie mieli możliwość położenia stępki pod panamerykański pancernik Atlântico i podziwiania unikalnych ujęć filmowymi, gdy jednostka ta będzie budowana na Waszych oczach.

Usprawnienia

Treningowe misje bojowe dla nowych graczy. Łańcuch prostych misji, skupiający się kolejno na różnych mechanikach gry. Dzięki niemu nowi gracze będą mieli możliwość poznania podstawowej wiedzy o grze i poczynienia w niej swych pierwszych kroków.

Zmiany w zakładce Kontenery. Nasz nowy, wygodny i czytelny system wyświetlania oraz sortowania Waszych kontenerów pozwoli Wam lepiej nimi zarządzać i otwierać dokładnie te kontenery, które chcecie.

Nowa mapa. Wygląd nowej mapy jest zainspirowany Waszymi głosami i jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, mogąc w końcu dodać ją do World of Warships!

Poprawki wizualne. Śnieg, lód i piasek na mapach zyskają na realizmie i widowiskowości. Na okrętach pojawi się efekt osadzania się lodu i będzie on widoczny w bitwach na mapach ze śniegiem. Cienie na mapach i okrętach będą wyglądać naturalniej. Nie ustajemy w przerabianiu map i portów, by nadawać im wszystkim jakość HD.

3

Okręty

Wielka Brytania — jedna z największych potęg morskich na świecie — spodziewa się posiłków. Nowa gałąź brytyjskich pancerników będzie zawierała okręty, które historycznie klasyfikowano jako krążowniki liniowe.

Wydarzenia w grze

Powrót Konwoju. Zmieniamy format tego trybu gry. Dodamy nowe ścieżki i inne detale, by odświeżyć standardową rozgrywkę. Eskortowanie i atakowanie okrętów transportowych będzie dużo ciekawsze.

Dzień Niepodległości Stanów Zjednoczonych. Utrzymamy starą, dobrą tradycję i dołączymy do obchodów święta z 4 lipca. Plany zaktualizowania modeli amerykańskich niszczycieli są w toku.

Usprawnienia

Zamierzamy gruntownie zmienić system ekonomii w grze i odłączyć go od wyglądu okrętów. Premie ekonomiczne zostaną oddzielone od sygnałów i kamuflaży i staną się odrębnym podmiotem. Oznacza to, że będziecie mogli osobno wybrać wygląd swojego okrętu oraz premie ekonomiczne. Sygnały i kamuflaże będą służyć jako elementy wyglądu zewnętrznego i zapewniać wyłącznie premie bojowe.

4

Naturalnie są to tylko niektóre nowości, które szykujemy na rok 2022. Zaplanowaliśmy mnóstwo dodatkowej zawartości i poprawek w World of Warships również na drugą połowę roku. W tym momencie są one we wstępnej fazie projektowania, więc nie jesteśmy jeszcze gotowi na ich omówienie. Z pewnością opublikujemy kolejny artykuł, gdy tylko będziemy gotowi do podzielenia się z Wami nowymi informacjami i wytłumaczenia wszystkich zmian w planach, które właśnie ogłosiliśmy.

Dokładamy wszelkich starań, by zachować otwartość i wzajemne zrozumienie z naszymi graczami i dziękujemy za uwagę, jaką poświęcacie grze, konstruktywną krytykę oraz pozytywne opinie. Mamy też nadzieję, że owoce naszej pracy dostarczają Wam miłych wrażeń! Zostańcie z nami.

Zespół World of Warships ź: WoWs
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...