hello
Są to okręty, które mogłyby istnieć, gdyby historia okrętownictwa podążyła dalej w kierunku zwiększania kalibru dział baterii głównej, która miała służyć za podstawowe uzbrojenie okrętów.
Z radością informujemy, że w aktualizacji 0.10.10 superokręty będą dostępne ponownie, a Wy otrzymacie okazję na wypróbowanie ich w nowym sezonie bitew rankingowych. Oprócz superokrętów Satsuma oraz Hannover, które prawdopodobnie pamiętacie z Wielkiej bitwy, otrzymacie możliwość wejścia do bitwy za sterami czterech nowych superokrętów: Condé, Annapolis, Yamagiri i Zorkij.
Nowy sezon bitew rankingowych rozpoczyna się tydzień po wprowadzeniu aktualizacji, lecz superokręty staną się dostępne wraz z premierą aktualizacji. Oznacza to, że otrzymacie sposobność, by je wypróbować i zapoznać się z tymi okrętami w bitwach kooperacyjnych przed rozpoczęciem sezonu bitew rankingowych.
Od momentu wprowadzenia aktualizacji 0.10.10 aż do końca 5. sezonu bitew rankingowych w Zbrojowni dostępne będą zestawy losowe. W sumie czeka 10 zestawów. Sześć z nich oferuje 100 jedn. węgla, a pozostałe zawierają wszystkie sześć superokrętów do wypożyczenia na 1 dzień. Jeśli okaże się to konieczne, okres wypożyczenia może ulec zmianie.
Każdy zestaw będzie dostępny za 4 żetony superokrętów — nowy zasób tymczasowy. Żetony te zdobędziecie za wykonywanie specjalnych misji bojowych za sterami okrętów X poziomu.
W grze dostępne będą następujące superokręty:
Nowe superokręty mogą pochwalić się unikalnymi cechami, które pozwolą graczom wprowadzić w rozgrywkę alternatywne rozwiązania taktyczne i zróżnicują strategiczne decyzje w bitwie.
Każda wieża posiada jeden dodatkowy tryb prowadzenia ognia, który aktywowany jest poprzez wciśnięcie przycisku F. Po przełączeniu się na ten tryb każda wieża będzie mogła automatycznie wystrzelić kilka następujących po sobie salw w krótkim odstępie czasu. Po nich zajdzie konieczność długiego przeładowania dział. W zależności od okrętu aktywacja tego trybu może zmienić charakterystykę dział i pocisków:
Możecie przełączyć z powrotem na standardowy tryb prowadzenia ognia poprzez wciśnięcie klawisza F. Jednakże, by ponownie wystrzelić, będziecie musieli poczekać, aż wszystkie wieże przestaną strzelać w alternatywnym trybie prowadzenia ognia. Po zmianie trybu ognia nastąpi długi czas przeładowania, którego upłynięcie ponownie umożliwi wieżom prowadzenie ostrzału w standardowym bądź alternatywnym trybie prowadzenia ognia.
Japoński superniszczyciel jest uzbrojony w dwa rodzaje torped, między którymi można się przełączać w bitwie. Torpedy różnią się pod względem parametrów, takich jak zasięg, szybkość oraz uszkodzenia.
Przełączenie się na alternatywne torpedy wymaga dodatkowego, ustalonego czasu, niezależnego od mechaniki przeładowania. Przeładowywanie wyrzutni torpedowych jest zawieszane na czas przełączania pomiędzy rodzajami torped i wznawiane niezwłocznie po zakończeniu zmiany.
Wytyczne bojowe zapewniają tymczasowe wzmocnienie parametrów okrętu w bitwie. Aby otrzymać tę premię, musicie zapełnić specjalny wskaźnik, prowadząc „ogień korygujący” na zablokowanym celu: każda salwa z wieży, która trafi cel lub wokół niego, będzie brana pod uwagę. Gdy tylko wskaźnik się wypełni, premię będzie można aktywować za pomocą przycisku F, który pozwala na użycie wzmocnienia w najbardziej odpowiednim momencie.
Satsuma otrzymuje premię do celności głównej baterii, a Hannover premię do zasięgu i czasu przeładowania dział dodatkowych.
Jeśli Wasz okręt przez jakiś czas nie będzie strzelać, postępy w zapełnianiu wskaźnika zostaną stopniowo wyzerowane. Jednak postęp nie będzie malał, gdy premia będzie aktywna lub wskaźnik ognia korygującego będzie już pełny.
Nagrody we wszystkich ligach odświeżają się i stają się ponownie dostępne na początku każdego nowego sprintu.
Osiągnięcie stopnia 1. zostanie wynagrodzone kontenerami ligi brązowej, srebrnej i złotej. Zdobycie 1. stopnia w lidze brązowej nagrodzimy pamiątkową flagą.W tym sezonie nie będzie okrętów podwodnych. Przy doborze przeciwników zastosowane będą standardowe ograniczenia dotyczące klasy okrętów. Pod względem superokrętów drużyny będą sobie równe.
Gorący punkt, Lodowe wyspy, Okruchy, Morze nadziei, Wody północy i Łzy pustyni.
Mapy są takie same dla wszystkich trzech lig. Na mapie Łzy pustyni bitwy będą toczone w trybie Epicentrum. Bitwy na pozostałych mapach będą przebiegały w trybie Dominacji.
Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 0.10.11 zostaną dodane mapy Północ, Złomowisko Alpha, Śpiący olbrzym i Sąsiedzi.
Bitwy na mapie Sąsiedzi będą toczone w trybie Epicentrum, natomiast starcia na mapach Złomowisko Alpha, Śpiący olbrzym i Północ będą przebiegały w trybie Dominacji.
Sezon jest podzielony na sześć sprintów. Pierwszy sprint potrwa 1 tydzień, a każdy kolejny 2 tygodnie. Kolejny sprint rozpoczyna się natychmiast po zakończeniu poprzedniego.
ź: WoWs