PanzerNews - WoWs: Test publiczny aktualizacji 0.11.4

WoWs: Test publiczny aktualizacji 0.11.4

Runda 2.

Aby wziąć udział, wybierzcie „Test publiczny” w menu Instancji gry, w aplikacji Wargaming Game Center. Dołączcie, by zdobyć masę nagród! Zdobywajcie żetony społeczności i wymieniajcie je na kontenery, stałe oraz jednorazowe kamuflaże, a także inne cenne przedmioty.

Wraz z aktualizacją 0.11.4, dodajemy mnóstwo nowości, w tym Wyścig zbrojeń w bitwach losowych i kooperacyjnych, ulepszenia minimapy oraz dalszą aktualizację okrętów podwodnych. Rzućcie okiem na Biuletyn deweloperów i witajcie w teście! Do zobaczenia na serwerze testu publicznego!

NAPISZ OPINIĘ

Dowódcy, doceniamy Wasz wkład i dokonujemy zmian na bieżąco! Pamiętajcie jednak, że nie możemy opublikować informacji o wszystkich zmianach we wszystkich regionach, ponieważ jest ich bardzo wiele, a czas testu jest ograniczony. Rozsyłamy więc wszystkie informacje o zmianach jedynie w języku angielskim. Dziękujemy za zrozumienie.

Harmonogram rundy 2.

Początek: Cz. 28 Kwi. 18:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 28 Kwi. 18:30
Koniec: Cz. 05 Maj 07:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 05 Maj 07:30

Commanders, thank you for participating in the first round of Public Test for Update 0.11.4! Your feedback helps us to improve the version and fix errors. Check out the changelog and join the second session of the Public Test!

Important: The second session will be live until: Cz. 05 Maj 07:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 05 Maj 07:30

Changelog

After analyzing their combat effectiveness, we’re reducing the survivability of submarines in Update 0.11.4 with the following changes:

  • The damage radius of ship-dropped depth charges has been significantly increased: 450 to 800 m.
  • Increased the damage dealt by airstrike depth charges in the outermost part of their damage radius.
  • The minimum airstrike depth charge drop distance for battleships has been changed to 500 m, like cruisers.

New mechanics for displaying the source of enemy sonar pings

In the Public Test for Update 0.11.4, we tested a change to the sonar ping visual effect from enemy submarines: instead of displaying the ping itself in real time, an effect is played on the water surface near to where the ping was emitted.

The new effect was supposed to make it easier to find the source of the ping. If the submarine emitting the ping is undetected, the effect is displayed at a certain distance from the submarine in order to give the submarine a chance to avoid taking damage.

After the Public Test, we got a lot of feedback about this new effect. Mainly:

  • The effect disappears too quickly and is difficult to notice.
  • The effect is often displayed too far from the submarine to determine its actual location.

Therefore, we are introducing the following changes to this mechanic:

  • Increased the time the effect remains visible to 5 seconds.
  • The distance at which the ping from the emitting submarine is displayed has been halved.

Removal of the possibility to remain constantly between two depth states by quickly tapping the dive and surface buttons

In Update 0.11.4, we removed the possibility of walking the line between two different depths while enjoying the benefits of both. The characteristics of periscope depth are now maintained between the depths of 0 and 15 m. The 15 m depth mark will be the border between periscope and maximum depth states. We also changed the possible depth limits for maximum depth to 30 m and 60 m.

Other submarine changes

We made adjustments to the captain skills for submarines, you can find all information about this change in our Development Blog.

Other changes

  • The bonus for strengthening the current and maximum combat capability of aircraft carrier squadrons in the Arms Race has been increased from 10% to 17%.
  • The setting "Transmit exact position in the square" is now enabled for all players by default.
  • Fixed a bug due to which the selected prime time in Clan Battles was reset in some cases.
  • Fixed incorrect descriptions of superships in the port.
  • Fixed a bug due to which an empty field appeared in the team list when activating voice chat.
  • Now, when the Enter key is pressed quickly in the "Exit Battle" dialog box, the player exits the battle, and the client closes in the "Exit Game" dialog box.
  • Fixed a bug due to which in some situations in battle it was impossible to use an airstrike.
  • Fixed a bug that caused the client to crash when opening dialog boxes.
  • Fixed bugs in the armor of  VIII U-190.
  • Fixed a bug due to which submarines displayed the wrong torpedo speed after picking up power-ups.
  • Fixed a bug with the missing horn on the "Japanese Castle" camouflage for  VI Fusō.
  • Fixed a bug due to which ship names on the minimap could overwrite ship icons when minimap rotation was enabled.
  • Fixed a bug with the position of the fort icon after the destruction of the ship.
  • Made balance changes to  VIII Chkalov X Petropavlovsk X Yueyang X Des Moines and other ships. See our Development Blog for details.

Misje bojowe i nagrody

Wykonując misje bojowe na serwerze testu publicznego, będziecie mogli zdobyć żetony społeczności. Żetony społeczności można wymienić na różnorodne nagrody w Zbrojowni, w tym rzadkie stałe kamuflaże, kontenery oraz inne przedmioty w grze. Wszystkie informacje dotyczące żetonów społeczności znajdziecie w osobnym artykule.

Nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na serwerze głównym.

Runda
1. 2.
Zdobyć 250 bazowych PD w jednej bitwie losowej lub kooperacyjnej. Nagroda na serwerze głównym: 100 żetonów społeczności
Zdobyć 1000 bazowych PD w bitwach losowych lub kooperacyjnych. Nagroda na serwerze głównym: 200 żetonów społeczności
Zdobyć 8000 bazowych PD w bitwach losowych. Nagroda na serwerze głównym: 1 kontener Wargaming
Zdobyć 8000 bazowych PD za sterami okrętów podwodnych X poziomu w bitwach losowych. Nagroda na serwerze głównym: 1000 żetonów społeczności
Zagrać 5 bitew losowych za sterami okrętów IX lub X poziomu albo superokrętów i zadać przynajmniej 50 000 PW uszkodzeń w każdej z nich. Nagroda na serwerze głównym: 500 żetonów społeczności
Zadać 700 000 PW uszkodzeń okrętom przeciwnika lub pomóc zadać 250 000 PW uszkodzeń przeciwnikom poprzez wykrywanie w bitwach losowych. Nagroda na serwerze głównym: 450 żetonów społeczności
Zdobyć 500 bazowych PD okrętami VI poziomu w bitwach losowych. Nagroda na serwerze testu publicznego: okręty podwodne VI poziomu
Zdobyć 500 bazowych PD okrętami podwodnymi VI poziomu w bitwach losowych. Nagroda na serwerze testu publicznego: okręty podwodne VIII poziomu
Zdobyć 750 bazowych PD okrętami podwodnymi VIII poziomu w bitwach losowych. Nagroda na serwerze testu publicznego: okręty podwodne X poziomu

Każdy kontener Wargaming zawiera 1 dzień konta premium Warships, 3 sygnały Papa Papa oraz 3 sygnały Juliet Charlie.

Premie początkowe

  • Koszt badań okrętów i modułów będzie znacznie obniżony.
  • Będziecie mogli resetować umiejętności dowódców za darmo.

Jeśli dołączacie do testu publicznego po raz pierwszy od aktualizacji 0.11.3, zostaniecie nagrodzeni następującymi premiami:

  • Na początku testu publicznego każdy uczestnik na swoim testowym koncie posiadać będzie wszystkie możliwe do zbadania okręty VI oraz VIII poziomu, za których sterami zasiądą dowódcy z 19 punktami umiejętności.
  • 500 000 000 kredytów; 30 000 dublonów; 250 000 jedn. węgla i 90 dni konta premium Warships.
  • 50 sygnałów wszystkich typów (poza sygnałami specjalnymi), które również zostaną dodane do Waszych kont testu publicznego.

Jeśli rozegraliście co najmniej jedną bitwę na serwerze testu publicznego podczas testów aktualizacji 0.11.3, Wasze konta zostaną skopiowane z serwera głównego na serwer testu publicznego.

Jak wziąć udział

Wszystkie informacje o tym, jak dołączyć do testu publicznego i o warunkach zdobycia nagród są dostępne na naszej oficjalnej stronie w specjalnym artykule.

TEST PUBLICZNY: INSTRUKCJE

ź: WoWs
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...