hello
Heroiczne Autoboty oraz wrogie Decepticony zostaną wprowadzone na określony czas jako tematyczne skórki okrętów i dowódców w długo wyczekiwanej aktualizacji, jaka planowana jest na ten sierpień.
Teraz możecie poniżej obejrzeć zwiastun współpracy i przepiękne grafiki.
Cztery ikoniczne postaci z Transformers zostaną początkowo wprowadzone jako unikatowe skórki okrętów i dowódców z rozpoznawalnymi wyrażeniami i dubbingami. Optimus Prime oraz Bumblebee zapoczątkują obecność heroicznych Autobotów, a Megatron oraz Rumble stanowić będą o obecności ich odwiecznych wrogów — Decepticonów.
Nadchodząca współpraca z Transformers przyniesie również mnóstwo innej zawartości, w tym specjalne kontenery Transformers, dedykowane misje bojowe w grze, jednorazowe kamuflaże, flagi pamiątkowe, naszywki i nie tylko.
Więcej szczegółów o współpracy przekażemy później.
Hasbro (NASDAQ: HAS) to światowa firma zajmująca się grami i rozrywką, która postawiła sobie za cel dostarczanie najlepszych na świecie wrażeń płynących z gier i rozrywki. Poprzez zabawki, gry i produkty konsumenckie, aż po telewizję, filmy animowane, filmy z aktorami, gry wideo, muzykę oraz wirtualną rzeczywistość, Hasbro łączy globalne społeczności, wcielając wielkie innowacje, historie oraz marki na znane i pomysłowe platformy. Sztandarowe marki Hasbro to NERF, MAGIC THE GATHERING, MY LITTLE PONY, TRANSFORMERS, PLAY-DOH, MONOPOLY, BABY ALIVE, POWER RANGERS, ŚWINKA PEPPA oraz PIDŻAMERSI, a także topowe marki współpracujące. Dzięki swojemu światowemu studiu eOne, a także jego wytwórniom rozrywkowym, Allspark Pictures oraz Allspark Animation, Hasbro buduje globalne marki, przenosząc fenomenalne opowieści i treści na wszystkie ekrany. Dla Hasbro bardzo ważnym jest, by uczynić świat lepszym miejscem dla dzieci i ich rodzin, propagując społeczną odpowiedzialność biznesu i filantropię. Hasbro zajęło 13. miejsce na liście 100 najlepszych biznesowych społeczności w 2019 roku, stworzonej przez by Magazyn CR, zostało również uznane za jedną z najbardziej etycznych firm na świecie (World’s Most Ethical Companies®) przez Ethisphere Institute w ciągu ostatnich ośmiu lat. Dowiedzcie się więcej na www.hasbro.com, obserwujcie ich na Twitterze (@Hasbro) oraz Instagramie (@Hasbro).