hello
Pamiętajcie, że w operacje grać możecie dopiero po osiągnięciu 14. poziomu Przebiegu służby.
Operacje w naszej grze przez długi czas nie były szczególnie popularnym typem bitwy. Jednorazowe nagrody i ograniczenia w wyborze okrętów nie przysparzały im popularności wśród graczy. Zrobiliśmy co w naszej mocy, by uczynić operacje bardziej różnorodnymi w aktualizacji 0.11.8.
Teraz możecie dołączać do nich, grając okrętami poziomów VI–VIII. Ostateczny skład Waszej drużyny wpłynie na siłę botów, zależnie od poziomów okrętów. Dzięki temu będziecie mogli brać udział w operacjach nawet większą liczbą okrętów, jednocześnie pnąc się w górę po drzewie technologicznym.
Usunięto 30-minutowe ograniczenie dotyczące ponownego wejścia do bitwy tym samym okrętem. Możecie teraz brać udział w nowej operacji, dowodząc swoim ulubionym okrętem, natychmiast po zakończeniu poprzedniej.
Postanowiliśmy spróbować nowego sposobu i zastąpić operację tygodnia. Teraz operacja będzie losowana, gdy będziecie grać w drużynie, w której sojusznicy dobierani są do bitwy automatycznie, przez co ten tryb będzie bardziej zróżnicowany dla tych, którzy regularnie w niego grają. Wciąż będziecie mogli wybrać operację, gdy będziecie częścią dywizjonu.
Zarobki w losowanych operacjach będą średnio 25% wyższe w porównaniu do wybieranych operacji. Nie będzie miało znaczenia, czy gracie sami, czy w dywizjonie. Nie będziecie wiedzieli, co Was czeka w bitwie, więc otrzymacie więcej zasobów za jej pomyślne ukończenie.
Będziemy uważnie obserwować Wasze opinie i dzielić się z Wami szczegółami.
Będziecie teraz regularnie otrzymywać wartościowe nagrody w operacjach. Po pierwsze, usunęliśmy gwiazdy. Po drugie, wypełnianie zadań dodatkowych przy pomyślnym ukończeniu operacji nadal będzie zapewniać dodatkowe kredyty i PD. Jednorazowa nagroda za zdobywanie gwiazd została zastąpiona dziennymi i tygodniowymi misjami bojowymi.
Wraz z aktualizacją 0.11.8 przywracamy trzy wyczekiwane operacje, które wycofaliśmy z gry dawno temu. Dzięki temu w sumie dostępnych będzie osiem scenariuszy. Powitajcie powracające operacje Ostatnia granica, Hermes i nocny Kwiat wiśni.
Napięta sytuacja na morzu zmusiła Twoją eskadrę do rozdzielenia się i skierowania do dwóch różnych obszarów. Główna misja również podzielona jest na dwie pomniejsze misje, które wymagać będą połączenia się obu grup.
Na szali leży ważny projekt japońskich naukowców i inżynierów — konieczna jest ich ewakuacja wraz z tajnymi dokumentami. Będziecie musieli eskortować samoloty transportowe do aerodromu i ocalić przynajmniej 45 samolotów, które przybędą z odsieczą.
Ważnym punktem jest baza naprawcza na środku mapy, dzięki której sprzymierzone okręty mogą odzyskiwać PW. Nie pozwólcie przeciwnikom przejąć tej bazy! Jeśli uda się Wam odeprzeć ataki, pod koniec scenariusza będziecie mogli przejść do kontrataku i zatopić lotniskowiec Raptor, który znacie już z innych operacji, a potem pomóc sprzymierzeńcom wykończyć pozostałych wrogów.
Chroń grupę przybywających do bazy samolotów transportowych. Osłaniaj aerodrom do czasu, aż załadunek dobiegnie końca i samoloty odlecą.
Eskadra pancerników z magazynami pełnymi złota płynie przez Atlantyk w kierunku wybrzeży Ameryki. Macie za zadanie eskortować je do bezpiecznego sektora, odpierając przy tym ataki przeważających sił wroga. Burza szalejąca w wyznaczonym punkcie spotkania sprawi, że misja będzie jeszcze trudniejsza. Trudne warunki pogodowe ograniczą zasięg widzenia i wykrywalności, ale możecie to wykorzystać — przemieszczając się wewnątrz cyklonu, utrudnicie przeciwnikom trafienie, ponieważ celność wrogiego ognia zostanie obniżona.
W połowie drogi do celu będziecie mogli naprawić odniesione uszkodzenia — przez 100 sekund prowadzący okręt transportowy będzie przywracać PW okrętów poruszających się w pobliżu.
Eskortuj eskadrę prowadzoną przez okręt flagowy Ruan do wyznaczonego sektora. Upewnij się, że złoto jest bezpieczne.
Walki toczą się pod osłoną nocy w Zatoce Cesarzowej Augusty. Jako część dowodzonego przez kontradmirała Merrilla 12. Dywizjonu Krążowników otrzymujecie zadanie obrony pozycji 3. Dywizjonu Piechoty Morskiej i oczyszczenia okolicy z sił nieprzyjaciela. Najpierw jednak musicie chronić okręty transportowe przed eskadrą japońskich niszczycieli, które kontrolują te wody. Nie dajcie się złapać w ogień krzyżowy, gdy wpływacie do podświetlonych obszarów, będących efektem zrzucania przez wrogie lotnictwo bomb rozświetlających.
Druga część operacji rozpoczyna się o świcie. Waszym jedynym zadaniem będzie naciskanie na pozostałe siły nieprzyjaciela. Na pomoc przybędą dwa lotniskowce w asyście dwóch niszczycieli, mogące naprawiać pobliskie okręty. Waszym głównym zadaniem będzie zniszczenie wrogiego lotnictwa, flagowego krążownika sił japońskich oraz aerodromów nieprzyjaciela na północy i południu.
Chroń świeżo przybyły pułk piechoty morskiej. Odnajdź i zniszcz aerodromy nieprzyjaciela.
ź: WoWsZ okazji urodzin gry możecie oczekiwać wielu innych misji bojowych z wartościowymi nagrodami. Szczegóły misji będą dostępne w kliencie gry.