hello
Radzieckie lotniskowce IV Komsomolec, VI Serow i VIII Pobieda przypływają we wczesnym dostępie.
Po wprowadzeniu aktualizacji 0.10.10 IV Komsomolec, VI Serow, VIII Pobieda i X Admirał Nachimow będą dostępne do zbadania dla wszystkich graczy.
Żetony radzieckie są nowym, tymczasowym zasobem, który można zdobyć:
Możecie wymienić żetony radzieckie na kolejno udostępniane zestawy, które zawierają radzieckie lotniskowce IV Komsomolec, VI Serow i VIII Pobieda wraz ze stałymi kamuflażami Naprzód dla tych okrętów, a także na inne nagrody w Zbrojowni.
IV Komsomolec, VI Serow oraz stałe kamuflaże dla lotniskowców IV, VI oraz VIII poziomu można otrzymać za darmo. Suma żetonów, jaką można zdobyć w ramach wydarzenia Rywalizacja biur projektowych i otrzymać z darmowych zestawów codziennych będzie wystarczająca, by to osiągnąć.
Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 0.10.10 żetony radzieckie zostaną wymienione na kredyty po kursie 1:6000.
Zestawy będą dostępne do zakończenia wersji 0.10.8.
Możecie odebrać tylko jeden zestaw dziennie. Łącznie dostępnych będzie 12 zestawów, więc możecie pominąć ponad 2 tygodnie i wciąż będziecie mogli zebrać wszystkie nagrody.
Zestawy losowe, które można otrzymać za 1000 dublonów, zostały dodane do sekcji Radzieckie lotniskowce w Zbrojowni. Mogą zawierać stały kamuflaż Naprzód dla okrętu X Admirał Nachimow; żetony radzieckie; sygnały specjalne i jednorazowe kamuflaże, takie jak Victory, Wiosenne niebo, Mozaika i Azjatycka latarnia.
W aktualizacji 0.10.8 czeka na Was nowe, tymczasowe wydarzenie — Rywalizacja biur projektowych. Powstało na kanwie historii rozwoju radzieckiego lotnictwa morskiego i rozmaitych biur badawczych oraz projektowych, które pracowały nad maszynami dla radzieckiej marynarki wojennej.
Wydarzenie Rywalizacja biur projektowych przypomina wydarzenie Bitwa bestii, które odbyło się w ramach aktualizacji 0.10.4, ale wprowadza małe zmiany. W wydarzeniu biorą udział trzy drużyny zamiast czterech, a specjalne wyskakujące okienko przypomni Wam o początku każdego nowego etapu. Port pokazuje teraz Wasz osobisty postęp do następnej nagrody zamiast postępu drużynowego. Dodatkowo zaktualizowaliśmy interfejs ekranu wyboru drużyny, a także okno, w którym wyświetlane są postępy osobiste i drużynowe.
Do ekranu wyboru drużyny dodano okno wyświetlające opis wydarzenia i unikalne nagrody dla każdej drużyny. Pokazuje on również drużynę, którą wybraliście w poprzednich etapach i czy uzyskaliście unikalne nagrody drużynowe. Unikalne nagrody — naszywki drużynowe — przyznawane są za Wasze osobiste postępy, nie zaś za postępy drużynowe. Możecie zdobywać unikalne nagrody nawet wtedy, gdy Wasza drużyna nie osiągnęła wymaganego kamienia milowego. Jeśli nie dokonaliście żadnego postępu w określonych misjach, nie będą one wyświetlane na ekranie misji.
Wydarzenie trwa do wprowadzenia aktualizacji 0.10.9 i podzielone jest na cztery etapy. Każdy etap trwa 1 tydzień. Przed rozpoczęciem każdego z nich możecie wybrać jedną z trzech drużyn:
Drużyna Biura Polikarpowa
Nikołaj Polikarpow był zwany „królem myśliwców”, ponieważ radzieckie asy przestworzy latały wyłącznie jego maszynami, aż do początku lat 40. XX wieku. Co więcej, Biuro projektów eksperymentalnych Polikarpowa stworzyło pierwszy samolot szturmowy dla Wojskowych Sił Powietrznych Armii Czerwonej.
Drużyna Biura Czetwierikowa
Igor Czetwierikow zaprojektował udaną serię samolotów rozpoznawczych o dalekim zasięgu. To jego Biuro projektów eksperymentalnych otrzymało zadanie stworzenia operującego z lotniskowca bombowca torpedowego dla Wojskowych Sił Powietrznych Armii Czerwonej. Zadanie to zostało pomyślnie wykonane.
Drużyna Biura Koczerigina
Sergiej Koczerigin pracował nad licznymi oryginalnymi modelami myśliwców i samolotów zwiadowczych, lecz największe sukcesy przyniosły mu projekty bombowców.
W ciągu dnia uczestnicy wydarzenia otrzymają specjalne misje, które można wykonać w bitwach losowych, kooperacyjnych i rankingowych, a także w nowym, tymczasowym typie bitwy — Konwój. Konwój będzie dostępny po 2 tygodniach od wprowadzenia aktualizacji.
Wypełnianie misji pozwoli Wam zwiększać osobiste i drużynowe postępy oraz zdobywać nagrody. Wasz postęp osobisty i drużynowy zostanie wyzerowany na początku każdego nowego etapu. Wszyscy gracze, którzy osiągnęli 8. poziom dostępu, mogą wziąć udział w wydarzeniu.
Każdego dnia otrzymacie dostęp do trzech typów ograniczonych czasowo misji. Są one przydzielane po kolei w określonych porach dnia — co 40 minut. W sumie czeka na Was 25 misji. Każda z nich powinna zostać wykonana w ciągu 120 minut. Wyjątek stanowią ostatnie misje dnia — czas na uwzględnienie wyników tych misji jest wydłużony o 20 minut.
Po wygaśnięciu misji dostępna staje się następna misja tego samego typu. Bitwy, które kończą się po wygaśnięciu misji, są wliczane na poczet następnej misji. Więcej szczegółów dostępnych jest w kliencie gry.
Wypełnianie misji zostanie nagrodzone punktami zarówno do osobistego, jak i drużynowego postępu. Za osiągnięcie określonych osobistych i drużynowych kamieni milowych, otrzymacie nagrody:
W ciągu tygodnia możecie zdobyć do 10 nagród: pięć za postępy osobiste i pięć za drużynowe. Aby zdobyć w ciągu tygodnia wszystkie 10 nagród, musicie zdobyć 1500 punktów postępu osobistego i 150 000 punktów postępu drużynowego.
Każda misja ma cztery progi ukończenia. Za osiągnięcie każdego z nich otrzymacie 20 punktów. Za misję możecie zdobyć w sumie 80 punktów. Jeśli niezwykle skutecznie wykonacie misję, otrzymacie od 10 do 25 dodatkowych punktów, zobaczycie również swoją pozycję w ogólnym rankingu graczy.
Wyniki są podsumowywane wraz z wygaśnięciem każdej misji, a drużyny zajmują swoje miejsca w ogólnej tabeli drużynowej. Drużyna otrzymuje 700, 900, lub 1200 punktów za misję, w zależności od swojej pozycji w tabeli drużynowej. Pozycja w tabeli ogólnej zależy z kolei od aktywności członków każdej z drużyn.
Kontenery z kolekcji „6 lat World of Warships”, kamuflaże Victory, węgiel, żetony radzieckie oraz tematyczne naszywki z insygniami drużyn.
Możecie zebrać wszystkie naszywki, wybierając nową drużynę każdego tygodnia.
ź: WoWsJeśli posiadacie już naszywkę drużyny, wówczas za ponowny wybór tej samej drużyny i osiągnięcie wymaganego kamienia milowego postępu osobistego, zamiast naszywki otrzymacie rekompensatę w postaci 15 000 kredytów.