Dowódcy!
Połączony test przeprojektowanych pocisków OB i zmian w działach samobieżnych oraz innych pojazdach zakończył się kilka tygodni temu. Wraz z tym testem przeprowadziliśmy serię ważnych iteracji Piaskownicy, w których przetestowaliśmy wszystkie możliwe zmiany w kluczowych mechanikach gry. Składamy serdeczne podziękowania wszystkim aktywnie uczestniczącym w testach graczom, byli dla nas wsparciem, dzielili się swoimi opiniami w ankietach oraz w komentarzach!
Po zapoznaniu się z wynikami testu możemy stwierdzić, że nowe mechaniki działają sprawnie i rozwiązują problemy, które mieliśmy otwierając Piaskownicę. W związku z tym, przeprojektowane pociski OB i zmiany w działach samobieżnych oraz innych typach pojazdów wejdą do gry. Po dodatkowych testach i poprawkach dla określonych pojazdów, usprawnienia te wejdą na serwery wraz z aktualizacją 1.13, która będzie gotowa przypuszczalnie w czerwcu. Zanim to jednak nastąpi, będziecie mogli wypróbować nowe mechaniki podczas testu publicznego.
Wyniki Piaskownicy: Wnioski
Razem z Wami przetestowaliśmy przeprojektowane pociski OB w osobnych iteracjach Piaskownicy poświęconych wyłącznie im, a także w łączonych testach pocisków OB i rebalansu dział samobieżnych. Wspólnie znaleźliśmy rozwiązania dla wielu problemów, z powodzeniem! Naszym głównym celem był rebalans pocisków OB bez utraty cech, za które je lubicie:- Ekscytującą rozgrywka. W przypadku przebicia, co zdarza się bardzo rzadko, zadają one wysokie uszkodzenia - czasami większe, niż można się spodziewać. Dowódcy pamiętają takie strzały przez długi czas.
- Łatwość w użyciu. Korzystając z pocisków OB, nie trzeba znać grubości pancerza przeciwnika, ani jego słabych punktów. Pociski OB można wystrzelić w dowolne miejsce na nieprzyjacielskim pojeździe i wywołać uszkodzenia nawet bez przebicia.
- Wysokie prawdopodobieństwo zadania uszkodzeń.
- Zadanie wysokich uszkodzeń na przedzie dobrze opancerzonych pojazdów. To była zmora szczególnie dowódców w pojazdach z dobrym przednim pancerzem, którzy nie mogli z niego czerpać pełnych korzyści.
- Brak zainteresowania pociskami OB dla dział małego i średniego kalibru. Dowódcy w pojazdach z działami małego i średniego kalibru rzadko sięgali po pociski OB przez ich trudne do przewidzenia wartości uszkodzeń. Czasami pociski OB wystrzelone z tych dział zadawały przyzwoite uszkodzenia, ale to nie był codzienny widok.
- Inne frustrujące cechy obecnej mechaniki. Na przykład, pocisk OB wystrzelony w wieżyczkę dowódcy może podpalić silnik nieprzyjacielskiego pojazdu.
- Redukcja czasu trwania ogłuszenia oraz liczby trafień krytycznych. Po przeanalizowaniu wielu statystyk, zauważyliśmy, że całkowita suma czasu trwania ogłuszenia oraz liczba trafień krytycznych podczas testu była znacznie mniejsza niż ta z aktualizacji 1.12 na serwerach publicznych. To tyczyło się wszystkich pojazdów w grze.
- Zaoferowanie Wam nowych taktycznych sposobów na przeciwdziałanie działom samobieżnym: wykrywanie dźwiękiem, jaśniejsze smugi pocisków oraz znaczniki strzału na minimapie. Ankiety pokazały, że zaproponowane rozwiązania znalazły uznanie - wykrywanie dźwiękiem i powiązane zmiany okazały się skuteczne w bitwie.
- Urozmaicenie gry działami samobieżnymi. W tym celu zaproponowaliśmy zmianę typów pocisków dostępnych dla dział samobieżnych oraz ulepszyliśmy interfejs tak, aby gracze tymi pojazdami mieli więcej taktycznych możliwości, aby dostosować się do zmiany sytuacji w bitwie.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi informacjami. Jest ich dużo, ale mają wielką wagę. Zrozumienie ogólnej logiki, która kierowała naszym procesem decyzyjnym, jest koniecznością. Zwracajcie uwagę nie tylko na liczby i tabelki, ale także na kontekst, który opisujemy. Najważniejsze informacje umieściliśmy w ramkach takich jak ta.
Pojazdy używające głównie pocisków OB w superteście
The KV-2, KV-2 (R), Type 4 Heavy, Type 5 Heavy, FV4005 Stage II, FV215b (183), T49, Sheridan i kilka innych pojazdów reprezentuje maszyny typowo wykorzystujące pociski OB. Te jednostki stały się ważną częścią gry. Nawet podczas testów, ich wierni fani wyraźnie wskazali na potrzebę zwrócenia uwagi na rozgrywkę opartą na użyciu pocisków OB. W odpowiedzi na ich uwagi postanowiliśmy rozpocząć poświęcony tym zagadnieniom supertest, zanim przejdziemy do testu publicznego, aby wprowadzić niezbędne zmiany. Nie zauważyliśmy znacznego spadku skuteczności tych pojazdów. Posiadamy wystarczająco dużo danych z Piaskownicy, aby sprawdzić stabilność całego systemu gry i zapewnić, że wszystko będzie sprawnie działać, ale skupimy się na poprawkach dla pojazdów, które wykorzystują pociski OB jako amunicję standardową.Supertest zaczyna się 18 maja. Zrebalansowane pojazdy dostępne będą od początku pierwszego testu publicznego aktualizacji 1.13. Szczegółowe informacje o zmianach w tych pojazdach znajdziecie tutaj.
Interakcja z pociskami OB
Podczas analizy interakcji między różnymi pojazdami z pociskami OB zidentyfikowaliśmy trzy zasadnicze grupy jednostek, które wzbudzały Wasze wątpliwości:- Pojazdy z dobrym i przeciętnym pancerzem
- Pojazdy lekko opancerzone
- Czołgi lekkie
Interakcja z pociskami OB: Pojazdy z dobrym i przeciętnym pancerzem
Naszym głównym celem była redukcja uszkodzeń pociskami OB zadanych na przedzie dobrze opancerzonych pojazdów. Rozwiązaliśmy ten problem - teraz pojazdy z dobrym i przeciętnym pancerzem otrzymują mniejsze uszkodzenia. Wyrażaliście też obawę, iż te pojazdy otrzymają więcej uszkodzeń, ponieważ pociski OB przebiją osłony, szczególnie gąsienic. Aby zbadać ten problem, wybraliśmy kilka pojazdów i przeanalizowaliśmy statystyki trafień pociskami OB, jakie otrzymały.TRAFIENIA POCISKAMI OB | AKTUALIZACJA 1.12 | PIASKOWNICA | RÓŻNICA W % | |||
---|---|---|---|---|---|---|
ILOŚĆ | ŚREDNIE USZKODZENIA | ILOŚĆ | ŚREDNIE USZKODZENIA | ILOŚĆ | ŚREDNIE USZKODZENIA | |
IS-7 | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 63,5% | 374 | 63,1% | 319 | -0,4% | -14,7% |
Pancerz, z przebiciem | 3,4% | 1238 | 9,2% | 1199 | +5,8% | -3,2% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 33,1% | 350 | 22,3% | 344 | -10,8% | -1,7% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 0% | 0 | 5,4% | 1261 | +5,4% | +100% |
Ogółem | 395 | 456 | +15,4% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 395 | 317 | -20% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | -2,46% | |||||
Maus | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 61,7% | 357 | 76% | 257 | +14,3% | -28% |
Pancerz, z przebiciem | 3,2% | 1292 | 9,6% | 1267 | +6,4% | -1,9% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 35,1% | 351 | 14,2% | 303 | -20,9% | -13,7% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 0% | 0 | 0,1% | 1274 | +0,1% | +100% |
Ogółem | 385 | 362 | -6,0% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 385 | 256 | -33,5% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | -3,75% | |||||
Super Conqueror | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 27,8% | 380 | 27,1% | 337 | -0,7% | -11,3% |
Pancerz, z przebiciem | 7,4% | 1083 | 18,2% | 1116 | +10,8% | +3% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 64,8% | 346 | 44,9% | 314 | -19,9% | -9,2% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 0% | 0 | 9,8% | 1247 | +9,8% | +100% |
Ogółem | 410 | 558 | +36,1% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 410 | 365 | -11% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | -1,39% | |||||
Object 430U | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 49,8% | 409 | 45,2% | 313 | -4,6% | -23,5% |
Pancerz, z przebiciem | 11,2% | 925 | 17% | 1013 | +5,8% | +9,5% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 39% | 413 | 25,3% | 278 | -13,7% | -32,7% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 0% | 0 | 12,5% | 1152 | +12,5% | +100% |
Ogółem | 468 | 528 | +12,8% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 468 | 397 | -15,2% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | -1,59% |
WNIOSKI Statystyki pokazują, że dla dobrze opancerzonych pojazdów liczba przypadków przebicia osłon (w tym gąsienic) nie uległa znacznej zmianie. Jednocześnie ilość uszkodzeń zadanych pociskami OB w takich przypadkach zmniejszyła się lub (na najgorszym razie) pozostała taka sama, ponieważ pancerz za ekranem zazwyczaj nie odnosił zniszczeń lub je absorbował. Przypomnienie: w nowym systemie, aby osiągnąć pełne uszkodzenia po trafieniu ekranu/ gąsienicy/ koła, pocisk OB musi przebić pierwotny pancerz. Dlatego w nowym systemie pojazdy ze średnim i dobrym opancerzeniem są mniej podatne. Rozgrywka nimi z pewnością się nie pogorszy. Wręcz odwrotnie - przewidujemy, że czołgi, które zostały zaprojektowane, by trudno je było uszkodzić w pozycji ze schowanym kadłubem, będą odgrywać swoją rolę jeszcze lepiej i będzie trzeba je oskrzydlać na polu bitwy.
Interakcja z pociskami OB: Pojazdy lekko opancerzone
Mowa tu o pojazdach lekko opancerzonych ( XBat.-Châtillon 25 t , XGrille 15 , XLeopard 1 itd.), a nie o czołgach lekkich. Sugerowaliście, że te pojazdy będą teraz otrzymywały o wiele więcej uszkodzeń, a ich żywotność znacznie się zmniejszy. Należy pamiętać, że lekko opancerzone pojazdy zawsze były podatne na uszkodzenia od pocisków OB. Ten typ pocisków zawsze stanowił dla nich największe zagrożenie i zadawał duże uszkodzenia, nawet bez przebicia. Jednak z naszych obserwacji i analizy danych wynika, że zmiany w mechanice zadawania uszkodzeń pociskami OB nie będą miały zasadniczego wpływu na rozgrywkę tymi jednostkami.TRAFIENIA POCISKAMI OB | AKTUALIZACJA 1.12 | PIASKOWNICA | RÓŻNICA W % | |||
---|---|---|---|---|---|---|
ILOŚĆ | ŚREDNIE USZKODZENIA | ILOŚĆ | ŚREDNIE USZKODZENIA | ILOŚĆ | ŚREDNIE USZKODZENIA | |
Bat.-Châtillon 25 t | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 21,4% | 335 | 17,7% | 289 | -3,6% | -13,7% |
Pancerz, z przebiciem | 54,6% | 792 | 57,6% | 847 | +3,1% | +6,9% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 24,1% | 424 | 10,9% | 138 | -13,2% | -67,5% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 0% | 682 | 13,8% | 910 | +13,7% | +33,4% |
Ogółem | 607 | 680 | +12% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 607 | 578 | -4,6% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | -0,47% | |||||
Grille 15 | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 4,4% | 391 | 3,1% | 388 | -1,4% | -0,8% |
Pancerz, z przebiciem | 64,3% | 730 | 59,5% | 782 | -4,7% | +7,1% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 29% | 383 | 7,7% | 71 | -21,3% | -81,5% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 2,2% | 611 | 29,7% | 773 | +27,4% | +26,5% |
Ogółem | 612 | 712 | +16,3% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 612 | 620 | +1,3% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | +0,2% | |||||
Leopard 1 | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 19,9% | 339 | 14,7% | 317 | -5,2% | -6,5% |
Pancerz, z przebiciem | 48,6% | 786 | 53,9% | 841 | +5,3% | +7% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 31,5% | 442 | 10% | 193 | -21,6% | -56,3% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 0% | 0 | 21,4% | 944 | +21,4% | +100% |
Ogółem | 589 | 771 | +22,4% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 589 | 615 | +4,4% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | +0,45% |
Przeprojektowane pociski OB mają wpływ na lekko opancerzone pojazdy. Jednak, nawet w najgorszych przypadkach, przy maksymalnej liczbie trafień specjalnymi pociskami OB, łączna suma uszkodzeń tych pojazdów niemal w ogóle się nie zmieni, co tylko nieznacznie wpłynie na ich skuteczność.
Interakcja z pociskami OB: Czołgi lekkie
Kolejny potencjalny problem dotyczy zmian w rozgrywce czołgami lekkimi. Według niektórych Waszych opinii, gra tymi pojazdami będzie trudniejsza, ponieważ teraz, kiedy staną one ze sobą do walki, nie będą używać żadnych innych pocisków poza OB. Jednak testy wykazały, że tak nie musi się stać. Gracze w czołgach lekkich nadal używają wszystkich dostępnych typów pocisków przeciwko sobie nawzajem. Sprawdźcie sami.POJAZD | POCISK 1 | POCISK 2 | POCISK 3 |
---|---|---|---|
XT-100 LT | 60.1% | 32.8% | 7.1% |
XXM551 Sheridan | 23.6% | 68.2% | 8.2% |
XPanhard EBR 105 | 30.6% | 46.6% | 22.8% |
XManticore | 25.4% | 64.0% | 10.6% |
XAMX 13 105 | 54.9% | 41.1% | 4.0% |
XRheinmetall Panzerwagen | 42.1% | 22.8% | 35.1% |
TRAFIENIA POCISKAMI OB | AKTUALIZACJA 1.12 | PIASKOWNICA | RÓŻNICA W % | |||
---|---|---|---|---|---|---|
ILOŚĆ | ŚREDNIE USZKODZENIA | ILOŚĆ | ŚREDNIE USZKODZENIA | ILOŚĆ | ŚREDNIE USZKODZENIA | |
T-100 LT | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 26,3% | 284 | 24,2% | 238 | -2,2% | -16,2% |
Pancerz, z przebiciem | 41,7% | 642 | 46% | 670 | +4,4% | +4,4% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 32% | 356 | 14,6% | 109 | -17,4% | -69,4% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 0% | 758 | 15,2% | 697 | +15,2% | -8% |
Ogółem | 456 | 488 | +7% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 456 | 432 | -5,3% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | -0,78% | |||||
XM551 Sheridan | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 1,1% | 317 | 1,1% | 381 | +-0% | +20,2% |
Pancerz, z przebiciem | 22,1% | 687 | 22,5% | 720 | +-0,4% | +4,8% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 76,8% | 354 | 10,3% | 145 | -66,5% | -59,0% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 0% | 0 | 66,1% | 665 | +66,1% | +100% |
Ogółem | 427 | 621 | +45,4% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 427 | 560 | +31,1% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | +4,89% | |||||
T49 | ||||||
Pancerz, bez przebicia | 5,3% | 277 | 5,2% | 345 | -0,1% | +24,5% |
Pancerz, z przebiciem | 63,8% | 541 | 63,1% | 577 | -0,7% | +6,7% |
Ekran/moduł, bez przebicia | 30,8% | 289 | 11,4% | 90 | -19,5% | -68,9% |
Ekran/moduł, z przebiciem | 0% | 0 | 20,3% | 638 | +20,3% | +100% |
Ogółem | 449 | 522 | +16,3% | |||
Łącznie (dostosowane *) | 449 | 413 | -8% | |||
Łącznie (kompleksowe **) | -1,23% |
Piaskownica to środowisko, w którym, przy zapewnionej wystarczającej ilości zasobów, wybór konkretnego rodzaju pocisków wynika z jego skuteczności, preferencji gracza i chęci przetestowania nowej mechaniki. Mimo tych czynników, gracze czołgami lekkimi nadal używali różnych rodzajów pocisków. Pociski OB nie stały się ich głównym rodzajem amunicji, zatem liczba strzałów i uszkodzeń od pocisków OB wystrzelonych przez czołgi lekkie zwiększyły się tylko nieznacznie. W rożnych sytuacjach na polu bitwy, różne pociski mają inną skuteczność, a pociski OB nie są ostateczną bronią przeciwko kiepsko opancerzonym czołgom lekkim. Wyniki testu pokazują, że nie ma powodu, by zmieniać ich charakterystyki, ale w przyszłości będziemy obserwować, w jaki sposób te pociski zostają użyte.
Trzy typy pocisków dla dział samobieżnych: Wyniki testu
Pomówmy o działach samobieżnych. Klasa dział samobieżnych zawsze wzbudzała emocje w naszej społeczności, a zarówno ich fani jak i przeciwnicy żywo zainteresowali się zmianami zaproponowanymi dla tych pojazdów w dwóch testach. Podczas łączonego testu, gracze działami samobieżnymi aktywnie używali trzech rodzajów pocisków, które mieli do dyspozycji. Jednak po dostosowaniu paramentów pocisków, częstotliwość użycia niektórych z nich na ilość strzałów nieco się zmieniła. Był to dla nas sygnał, że dostosowanie przebiegło poprawnie i dało zamierzone efekty.DZIAŁO SAMOBIEŻNE | USZKODZENIA POCISKAMI PP, PIASKOWNICA 3 | USZKODZENIA POCISKAMI PP, SUPERTEST |
---|---|---|
XG.W. E 100 | 570 | 640 |
XT92 HMC | 650 | 750 |
XConqueror Gun Carriage | 620 | 720 |
- Standardowe pociski. Według statystyk, to najpopularniejszy typ pocisków - są łatwe w użyciu, mogą wywołać ogłuszenie i jednocześnie zadają uszkodzenia, nawet kilku przeciwnikom na raz. Na dużą popularność standardowych pocisków wpłynął także wysoki kąt trajektorii ich lotu - najwygodniejszy ze wszystkich.
- Pociski alternatywne|. Na drugim miejscu pod względem popularności, te pociski cieszyły się nieustającym zainteresowaniem podczas wszystkich testów i, mimo że nie powodują ogłuszenia i mają stosunkowo mały promień rażenia, doceniono ich efektywność w bitwie, którą zawdzięczają dobremu przebiciu i wyższemu współczynnikowi uszkodzeń na strzał. Gracze działami samobieżnymi wybierali alternatywne pociski OB gdy należało oddać pewny strzał, zadający zasadniczą ilość uszkodzeń. Po pierwszym teście ulepszyliśmy trajektorię alternatywnych pocisków, ale zmniejszyliśmy też ich uszkodzenia na strzał oraz wartość penetracji. Dzięki temu osiągnęliśmy nasz cel i gracze zaczęli sięgać po ten typ pocisków częściej, a jego skuteczność w bitwie przestała być zbyt wysoka.
Standardowe i alternatywne pociski są ekwiwalentne. Być może występują pewne odchylenia w zależności od tego, które z nich były częściej używane przez konkretne działa samobieżne, ale statystki nie wskazują na jasną przewagę jednego z nich w odniesieniu do skuteczności bojowej czy popularności.
- Taktyczne pociski PP. Po pierwszym teście skuteczność tego typu pocisków okazała się niższa od założonej. Aby rozwiązać ten problem, zwiększyliśmy ich uszkodzenia na strzał i ulepszyliśmy kąt trajektorii lotu, aby był wygodniejszy. W rezultacie, skuteczność bojowa pocisków PP wzrosła. Zmiany te nie wpłynęły na popularność tych pocisków - PP pozostały pociskami sytuacyjnymi, które wymagają dobrze przemyślanego użycia.
Nadal zbieramy dane i będziemy dostosowywać skuteczność pocisków PP na różne sposoby, gdy zajdzie taka potrzeba.
POJAZD/OGŁUSZENIE | AKTUALIZACJA 1.12, SEK | PIASKOWNICA: TEST ZMIAN DLA DZIAŁ SAMOBIEŻNYCH I INNYCH TYPÓW POJAZDÓW |
---|---|---|
XMaus | 22,8 | 5,9 |
XT110E5 | 18,3 | 5,6 |
XTVP T 50/51 | 8,8 | 3,0 |
XSTB-1 | 13,6 | 4,3 |
XT-100 LT | 6,9 | 2,2 |
Naturalnie, warunki w Piaskownicy różnią się od tych na serwerze zwykłym, ale zmniejszenie ogłuszenia pokazuje, że idziemy w dobrym kierunku, wprowadzając tę zmianę.
Średnia wartość skuteczności trzech typów pocisków dla różnych dział samobieżnych
Po testach porównaliśmy skuteczność nowych pocisków dla dział samobieżnych i dokładnie przeanalizowaliśmy zadawane przez nie średnie uszkodzenia.Przeciwdziałanie działom samobieżnym
Jeśli mowa o elementach stworzonych, by przeciwdziałać działom samobieżnym i ostrzegać graczy, wykrywanie dźwiękiem (aka „Szósty zmysł dla arty”) zyskało największe zainteresowanie podczas testów. Ta mechanika wpłynie na grę działami samobieżnymi jak i innymi pojazdami i będzie wymagać trochę czasu na jej opanowanie. Wykrywanie dźwiękiem, zgodnie z przewidywaniami, okazało się skuteczniejsze dla zwrotnych pojazdów, które potrafią maksymalnie wykorzystać czas pomiędzy aktywacją „Szóstego zmysłu dla arty” a uderzeniem nieprzyjacielskiego pocisku. Jednak ta funkcjonalność przydała się też wolniejszym pojazdom. Według Waszych spostrzeżeń, ten element był pomocny w zmniejszaniu uszkodzeń i czasu ogłuszenia, a czasem nawet pozwolił całkowicie ich uniknąć. W ankietach zaaprobowaliście „Szósty zmysł dla arty”- został on oceniony przez graczy działami samobieżnymi jak i innymi pojazdami jako korzystna zmiana. Jaśniejsze smugi pocisków także spotkały się z pozytywnym odzewem. Doceniliście fakt, że smugi nie przyciągały zbyt dużo uwagi i nie odwracały uwagi graczy od akcji na polu bitwy. Jednocześnie, dostarczają one cennych informacji, których możecie użyć do zaplanowania swoich posunięć. Pozytywne reakcje wywołały także wskaźniki trafień dział samobieżnych na minimapie. Podczas testów dowódcy innych pojazdów niż działa samobieżne zwrócili uwagę, że ta funkcjonalność pomogła im planować taktykę w bitwie i pozwoliła odliczać czas przeładowania pocisków wrogiej arty. W rezultacie dowódcy ci byli skuteczniejsi w bitwie.Dalsze kroki
Jeszcze raz pragniemy wyrazić naszą wdzięczność dla wszystkich aktywnych graczy, którzy pomogli nam przetestować te, tak ważne dla gry, zmiany. Razem przeszliśmy długą drogę i osiągnęliśmy wyniki wysokiej jakości. Nowa mechanika działa, rozwiązuje problemy, które miała rozwiązać i ma Waszą aprobatę - tę opinię, którą podziela większość uczestników testu, potwierdzają też statystyki i wyniki ankiety.
Kolejnym krokiem jest przetestowanie nowych mechanik podczas testów publicznych aktualizacji 1.13, która wejdzie do gry już niebawem. Prosimy pamiętać, że pojazdy, które używają pocisków OB jako amunicji standardowej są testowane w superteście - zostaną one udostępnione, z poprawionymi technicznymi charakterystykami, w pierwszym teście publicznym.
Wyczekujcie nowych wiadomości!
ź: WoT